اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تحصیل در کانادا مقطع دکتری

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تحصیل در کانادا مقطع دکتری

    تحصیل در مقطع دکتری
    اغلب دانشجویان ایرانی که برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا قصد عزیمت به کشورهای خارجی را دارند کشور کانادا را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می نمایند، این امر می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد از قبیل: دانشگاه های معتبر این کشور، امکان گرفتن بورسیه های تحصیلیو همچنین شرایط کلی کشور کاناداکه برای اخذ اقامت و زندگی یکی از رویایی ترین کشورهای دنیا می باشد. همچنین قانون جدیدی که در کانادا وضع گردیده است می تواند دلیل محکمی برای انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری باشد، قانونی که ذکر گردید حکایت از این امر دارد که سالانه حدود 1000 نفر از افرادی که در مقطع دکترا در کانادا مشغول به تحصیل هستند اقامت دائم کانادا را اخذ می نمایند، این افراد به عنوان نیروی Skilled workerجذب دولت کانادا می گردند.برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا در کانادا داشتن نمره آیلس حداقل 7 الزامی می باشد.
    تحصیلی پزشکی در ایتالیا
    هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا هزینه های تحصیل در کانادا بسته به نوع دانشگاه ،رشته تحصیلی،مقطع تحصیلی و همچنین استان محل تحصیل متفاوت است همچنین هزینه دانشگاه ها و کالج های خصوصی معمولا بیشتر از کالج ها و دانشگاه های دولتی می باشد.هزینه تحصیل در کانادابستگی به استان محل تحصیل دارد.
    تحصیل پزشکی در کانادا
    بر اساس گزارشات در سال 2016 هزینه تحصیل در استان تورنتو معمولا بالاتر از سایر استان هامی باشدو هزینه تحصیلدر کبک کمتر از استان های دیگر کانادا می باشد اما به طور متوسط این هزینه از15 هزار دلار در سال تا 23 هزار دلار در سال متفاوت است البته بعضی از رشته ها حتی به 50 هزار دلار در سال هم می رسد.همچنین برای اکثر دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادارا دارند سوالات مختلفی مطرح می گردد که در این قسمت ، نکاتی مرتبط با اجاره خانه و سایر هزینه های زندگی توضیح داده می شود. یک مهاجر که به کانادا مهاجرت کرده است، باید تلاش فراوان به صورت مستمر(گاهی بیش از شش ماه) داشته باشد تا در رشته تخصصی مورد علاقه خود، کار پیدا نماید در این رابطه دانستن زبان انگلیسی و همچنین زبان فرانسه برای استان کبک نکته ای است که ازاهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لذا دانستن هزینه ها برای برنامه ریزی زندگی می تواند مفید واقع گردد. هزینه زندگی نیز در ایالت های مختلف کانادا متفاوت می باشد،هزینه های زندگی، بستگی به مکان زندگی و شیوه خرج کردن شما دارد و همانطور که در بالا اشاره ای در این رابطه شد در استانهای مختلف هزینه های زندگی متفاوت می باشد ولی حداقل ماهی 1000 دلار را برای یک زندگی معمولی یکنفره باید در نظر گرفت.

    مهاجرت به فرانسه
    www.estahbanaty.org
صبر کنید ..
X