اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

13 قانون جذب فوق العاده برای تکنیک افزایش ثروت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 13 قانون جذب فوق العاده برای تکنیک افزایش ثروت

    آیا تکنیک هایی برای به واقعیت پیوستن آرزو هایتان میخواهید، که واقعا کار ساز باشد؟
    واضح است که قانون جذب همیشه در حال کار کردن است.

    اما قطعا باید روش هایی برای کنترل بهتر نتایج وجود داشته باشد. اینطور نیست؟
    امروز، روز شانس شماست

    اگر هنوز به نتایجی که آرزویش را دارید، نرسیده اید، آماده تغییر باشید. من چیزی که لازم دارید را در این مقاله میخواهم به شما آموزش بدهم… یعنی تکنیک‌های کاربردی و دقیق و صد البته قدرتمند قانون جذب که فقط چند نمونه از تمرینات ماه دوم شرکت کنندگان کارگاه سیستم ارتعاش ثروت است.
    قانون جذب چیست؟
    قانون جذب یکی از بزرگترین معماهایی است که هر انسانی در طول زندگی با آن روبه رو میشود. تعداد بسیار کمی از افراد هستند که از تاثیر این قانون بر روی زندگی روزمره خود با خبر هستند و از آن در جهت بهبود زندگی خود استفاده میکنند.ذهن ما همانند یک آهنربای بسیار قوی همواره در حال جذب اتفاقات مثبت و منفی میباشد پس میتوانیم این نتیجه را بگیریم که در صورتی که قانون جذب را به درستی درک کنیم و آن را یاد بگیریم به قدرتی دست پیدا میکنیم که به واسطه آن میتوانیم احساسات و تصویر های ذهنی خود را به واقعیت تبدیل کنیم و دیگر از شر اتفاقات و حوادت بد و ناگوار خلاص شویم.
    تاریخچه قانون جذب
    قبل از سفر در طول تاریخ برای بررسی تاریخچه قانون جذب ، به این نکته توجه کنید که شما میتوانید این قانون را همانند بسیاری از افراد که توانستند به کمک آن تاریخ ساز شوند استفاده کنید یا آن که ان را نادیده بگیرید و در طول زندگی با حوادث غیر مترقبه ای مواجه شوید و تعجب کنید که فلان چیز چرا برای من اتفاق افتاد.
    صد ها سال پیش و برای اولین بار قانون جذب توسط بودا به افراد آموزش داده شد. بودا بر این باور بود که چیزی که شما به آن تبدیل میشوید همان چیزی است که به آن فکر کردید به صورت خیلی ساده زندگی شما توسط افکارتان ساخته میشود.
    این جمله و تفکر پایه و اساس قانون جذب را شکل میدهد.سال ها بعد در فرهنگ غرب باوری با شاخصه های قانون جذب به نام کارما ایجاد شد که امروزه و توسط جوامع بی شماری مورد تایید قرار گرفته است که به طور ساده میتوان آن را این گونه بیان کرد که پیامی که به این دنیا ارسال میکنی (عصبانیت یا شادی ، عشق یا نفرت) در پایان به زندگی خودت باز میگردد.


    آیا قانون جذب دروغ است ؟
    پس از بررسی کلیت قانون جذب و تاریخچه آن این سوال شاید برایتان پیش اید که آیا اصلا قانون جذب وجود دارد یا این که دروغی بیش نیست
    همان طور که در بالا توضیح دادم افراد بسیاری همانند شکسپیر ، آیزاک نیوتن ،بتهوون و … در طول زندگیشان از این قانون استفاده کردند و توانستند در کارهایشان به اسطوره تبدیل شوند
    حال با یک مثال ساده میخواهم یک بار برای همیشه این بحث را به اتمام برسانم زیرا اگر بخواهیم این قانون را نادیده بگیریم مانند این است که بخواهیم بزرگترین قانون کائنات را به حال خود ول کنیم.

    مطالب مرتبط: راز موفقیت
    فیلم انگیزشی

    شاید شما در مرحله اول و به کمک قانون جذب نتوانید یک لامبورگینی آخرین مدل را تهیه کنید اما به وسیله آن میتوانید ساده ترین کار ممکن یا به عبارتی قدم اول در جهت خرید ماشین رویاییتان را بردارید.قدم اول چیزی نیست جز داشتن حال خوب شما در صورتی که حال خوب و آرامش خاطر داشته باشید تصمیمات بهتری میگیرید که همین سبب میشود نتایج بهتری را در طول زندگی خود بدست آورید. سایت سوخت جت

صبر کنید ..
X