اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

لیست 30 فیلم های برتر اکشن و جنگی جهان 2019 و 2020 و 2021

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • لیست 30 فیلم های برتر اکشن و جنگی جهان 2019 و 2020 و 2021


    فیلم اکشن یکی از ژانر های محبوب سینما است. می توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. این قبیل فیلم های جنگی و مهیج از دهه 70 میلادی و به علت پیشرفت تصویربرداری مورد استقبال تهیه کنندگان قرار گرفت. اوج ژانر فیلم های اکشن و جنگی در سینمای هالیوود، دهه 90 میلادی بود. در دهه اول قرن میلادی یعنی از سال 2000 تا 2010 هم به لطف فناوری CGI فیلم هایی بسیار با کیفیت تر از لحاظ تصویربرداری و صحنه آرایی ساخته شد. از هر 10 فیلم پرفروش جهان 6 تای آن فیلم اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن جهان تا چه حد در بین تماشاگران محبوب هستند. نه تنها در گیشه، بلکه در بستر اینترنت هم شاهد دانلود فیلم اکشن و دانلود فیلم جنگی تاریخی در سطح بسیار زیادی هستیم. به همین دلیل در سال های گذشته رشد تعداد فیلم های اکشن به خصوص فیلم های اکشن 2021 و 2020 و 2019 نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است. در ادامه به صورت یک لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را بر اساس امتیاز و استقبال مخاطبان معرفی می کنیم. انواع فیلم آمریکایی اکشن و فیلم های اکشن رزمی همچنین فیلم جنگی تاریخی نیز در این لیست وجود دارند.
    1. فیلم مکانیک The Mechanic
    جیسون استاتهام که نقش آرتور را دارد یک قاتل حرفه ‌ای کمال گراست که برای کشتن قربانیان خود از سناریوهای بسیار پیچیده استفاده می کند. او در یک سازمان کار می ‌کند که گروهی از تبهکاران بزرگ آن را اداره می ‌کنند و داستان فیلم بیشتر در حوزه فعالیت‌های این سازمان است. جیسون استاتهام فیلم های زیادی در ژانر اکشن بازی کرده است که یکی از بهترین نقش آفرینی های او فیلم مکانیک است.


    2. لبه فردا Edge of Tomorrow
    داستان فیلم در مورد یک سرباز به نام ویل است که پس از کشته شدن در یک جنگ علیه بیگانگان دوباره زنده میشود و به همان موقعیت جنگی خود برمی ‌گردد. خاصیت عجیبی که در ویل که وجود دارد این است که او پس از هر بار کشته شدن، قوی‌تر می ‌شود و توانایی‌هایش افزایش پیدا می ‌کند و حتی پس از برگشت به جنگ می تواند با توانایی های جدید خود سرنوشت جنگ را تغییر دهد!


    3. فیلم هفت seven
    این فیلم از معدود فیلم‌ های سال ۱۹۹۵ است که توانست حدود ۱۰ برابر هزینه فیلم بفروشد. خلاصه داستان به این صورت است که دیوید و ویلیام، دو کارآگاه جنایی هستند که مسئول بررسی یک پرونده قاتل سریالی هستند. قاتل سریالی که قتل های خود را دقیقاً بر طبق هفت گناه کبیره طراحی کرده است! حالا این دو بازرس علاوه بر دستگیری قاتل سریالی باید برای جلوگیری از قتل های سریالی هم تلاش کنند.


    4. فیلم مخمصه Heat
    داستان فیلم مخمصه در مورد دزدی از ماشین حمل پول است. ماجرا از این قرار است که نیل یک دزد حرفه ‌ای است ویک ماشین حمل پول را سرقت می ‌کند اما یکی از نگهبانان در جریان این سرقت کشته می شود. اینجاست که یکی از برترین کارآگاهان وارد می ‌شود و با استفاده از سرنخ هایی که به دست می آورد برای پیدا کردن گروه دزدان ماشین حمل پول، تلاش می ‌کند.


    بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان از نگاه تماشاگران و فیلم های برتر جنگی دنیا از نگاه imdb و سایت های نقد و بررسی فیلم در لیستی تحت عنوان فیلم های اکشن برتر دنیا در این سری از نقد و بررسی ها ارائه شد و 30 تا از فیلم های سینمایی خارجی اکشن و جنگی برتر دنیا را معرفی کردبم البته این لیست 30 تایی از برترین فیلم های اکشن دنیا تنها بخش کوچکی از دنیای فیلم و سریال هستند و قطعا فیلم های جنگی و تاریخی برتر دیگری هم شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را دارند که شاید در این لیست فیلم های اکشن معرفی نشده باشد.
    اگر تمایل دارید با دیگر فیلم های قرار گرفته در این لیست نیز آشنایی پیدا کنید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
    بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان
صبر کنید ..
X