اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

لیست بهترین فیلم های سال 2021

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • لیست بهترین فیلم های سال 2021


    بهترین فیلم های 2021 از نظر بینندگان کدام است؟ این سوالیست که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم و به معرفی بهترین فیلم های سینمایی 2021 و بهترین فیلم های اکران شده در سال جدید بپردازیم. تهیه کنندگان و فیلمسازان هالیوودی سعی کردند بهترین فیلم های سینمایی 2021 را به موقع اکران کنند تا این صنعت مانند خیلی از صنایع دچار رکود کرونایی نشود. با نگاهی به لیست بهترین فیلم های 2021 اکران شده تا به امروز در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم، متوجه می شویم که در واقع اغلب فیلم های برتر پیشنهادی سال 2021 ادامه ای از نسخه های قبلی خودشان هستند، پس می توان آن ها را جزء بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران دانست. بنابراین در میزبان فا مگ تلاش کردیم برترین فیلم های 2021 منتشر شده را معرفی می کنیم. این لیست شامل بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb و بهترین فیلم های اسکار 2021 و همچنین بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران است. در این لیست برترین فیلم های جدید سال 2021 و انواع فیلم 2021 دوبله فارسی که از نگاه بینندگان جذاب بوده را معرفی می کنیم. این لیست شامل بهترین فیلم های هیجان انگیز سال جدید و سایر ژانرهای جذاب است.
    1. روئلا Cruella از برترین فیلم های 2021
    فیلم سینمایی 2021 کروئلا در واقع بازسازی شده انیمیشن ۱۰۱ سگ خالدار است. فیلم در دهه ۷۰ میلادی می ‌گذرد در آن زمان جنبش ‌های پانک راک در اروپا و آمریکای شمالی مورد استقبال جوانان قرار گرفته است و یک زن طراح مد و فشن که جزء همین جنبش های موسیقی و اجتماعی است، تصمیم می گیرد که برای رسیدن به اهداف خود از سگ های خالدار استفاده کند. او سگ های خالدار زیبا را می دزدد و از پوست آنها برای ایجاد پالتو استفاده می کنند.

    2. فیلم اکران نشده جدید سیصد و پنجاه و پنج THE 355
    داستان فیلم 355 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 در مورد تعدادی از جاسوسان زن است که قصد دارند یک گروه تروریستی و خطرناک را دستگیر کنند. این گروه تروریستی در واقع قصد دارد یک سلاح مرگبار ایجاد کند. حالا جاسوسان 355 باید گروه تبهکاری را قبل از تولید سلاح های مرگبار، دستگیر کنند.

    3. فیلم سینمایی کودا CODA
    داستان فیلم سینمایی 2021 زیبای کودا در مورد دختری نوجوان به نام رابی است که همه اعضای خانواده اش (پدر و مادر و برادرش) ناشنوا هستند. اما خودش عاشق موسیقی است. خانواده کودا مخالف موسیقی هستند. او متوجه می شود که شغل خانواده اش که همگی ماهیگیر هستند، در معرض خطر قرار گرفته و برای کمک به آنها باید از بین موسیقی و ماهیگیری یکی را انتخاب کند.

    4. فیلم یک مکان ساکت A Quiet Place 2
    موجودات عجیب و غریبی به سیاره زمین حمله کرده اند و باعث نابودی عده زیادی از انسان ها شده اند. این موجودات عجیب و غریب، شنوایی بالایی دارند اما نابینا هستند. از این رو باقیماندگان کره زمین برای بقا باید فعالیت هایی بی صدا داشته باشند. ایجاد هر گونه صدا باعث حمله این موجودات به آنها می شود. فیلم در واقع ادامه قسمت قبلی است و ماجراهایی که برای شخصیت های داستان و خانواده ابوت اتفاق می افتد را روایت می کند. البته آنها متوجه می شوند فقط این موجودات نیستند که تهدید حساب می شوند. بلکه تهدیدهای بزرگتر دیگری هم هست!


    5. محافظ همسر یک آدمکش The Hitman’s Wife’s Bodyguard
    داستان فیلم محافظ همسر هیتمن از این قرار بود که مایکل فریب سونیا (همسر داریوس) را می خورد و به طور ناخواسته وارد یک ماموریت جدید می شود. هدف آنها از این ماموریت پیدا کردن و نجات دادن همسر داریوس یعنی سونیا است. البته این ماموریت به قدری پیچیده است که باعث ایجاد یک توطئه می شود. توطئه ای برای نابودی کل اروپا!

    بهترین فیلم های 2021 لیستی بلند بالا شامل دو دسته بهترین فیلم های اکران شده 2021 و بهترین فیلم های جدید در حال ساخت در 2021 است. سعی کرده ایم با توجه به تمام سلایق بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb و بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران را ارائه کنیم تا تمام سلائق پوشش داده شود. در این لیست بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 با ژانر های مختلف را معرفی میکنیم و در مورد آنها توضیحات لازم را می دهیم که کدام یک بهترین فیلم های 2021 اکران شده و کدام از فیلم های جدید منتشر شده 2021 هستند. بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 و فیلم هایی که در ماه های آینده نیز اکران می شوند و به احتمال زیاد با استقبال همراه خواهند بود را در این لیست گنجانده ایم.
    شما می توانید از طریق لینک زیر سایر فیلم های قرار گرفته در این لیست را نیز مشاهده نمایید:
    30 فیلم برتر سال 2021
صبر کنید ..
X