اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

30 فیلم سینمایی برتر جهان

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 30 فیلم سینمایی برتر جهان


    سالانه بین پانزده تا سی هزار فیلم در سراسر جهان تولید و اکران می شود. سهم سینمای آمریکا (هالیوود) و سینمای هند (بالیوود) حدود 1000 فیلم در سال است. سینمای شرق آسیا نیز هر از چند گاهی فیلم هایی بسیار زیبا مخصوصا در ژانر رزمی و اکشن تولید می کند. یکی از بهترین تفریحات مخصوصا در دوران کرونا تماشای فیلم است، اما نه هر فیلمی. بلکه هر کسی دوست دارد بهترین فیلم های خارجی جهان را بشناسد و آن را سر وقت دانلود و مشاهده کند. واضح است که دیدن همه فیلم های دنیا امکان پذیر نیست و علاقه مندان به دنیای سینما همواره در تلاش اند بهترین فیلم های روز دنیا را ببینند. از این رو می توانید با توجه به لیست بهترین فیلم های خارجی جهان که در ادامه ارائه می کنیم و البته با توجه به ژانر یا بازیگر و کارگردان، فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تماشا بنشنید. سعی کرده ایم در لیست بهترین فیلم های خارجی جهان تمام ژانر ها را پوشش دهیم.
    لیست فیلم های برتر خارجی جهان
    یکی از سخت ترین و البته شاید جذاب ترین کارهای ممکن هم گرداوری لیست بهترین فیلم های جهان در 2021 و 2020 و 2019 است چرا که کاربران به دنبال لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی جدید دنیا هستند. بهترین فیلم های جهان بر اساس امتیازات سایت های نقد و بررسی فیلم قابل تفکیک هستند. این سایت ها با استفاده از معیارها و شاخص های خاص بهترین فیلم های جهان را رتبه بندی می کنند. ما نیز با توجه به سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا را تهیه کرده ایم. ما سعی کردیم از هر ژانر برترین و بهترین فیلم های خارجی جهان و ده ها فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان را در این لیست قرار دهیم.
    1. فیلم عاشقانه من پیش از تو me before you
    داستان فیلم me before you یا من پیش از تو در مورد یک جوان ورزشکار و موفق به نام ویلیام است که طی یک حادثه تصادف، فلج می شود و قاعدتا باید با ورزش خداحافظی کند. خانواده ویلیام برای محافظت از او یک پرستار استخدام می کنند. لوئیزا به عنوان پرستار مشغول کار می شود. اما ویلیام از لحاظ روحی و روانی بسیار آشفته و نا امید شده . لوئیزا حتی روی مچ های دست ویلیام آثار خودکشی هم می بیند. تمام تلاش لوئیزا این است که ویلیام را به زندگی امیدوار کند اما پایان داستان کمی درام است…


    2. فیلم پسرانگی Boyhood
    میسون شخصیت اصلی فیلم بوی هود است. مادر میسوون یعنی اولیویا از همسرش جدا شده قصد دارد برای ادامه تحصیل به شهری دیگر برود. او به همراه فرزندانش مسافرت کرده، اما میسون به عنوان فرزند کوچک خانواده دچار چالش های زیادی است. الیویا سعی دارد با ازدواج مجدد به او کمک کند، اما خیلی موفق نیست.


    3. شیوع Contagion
    فیلم شیوع پاندمی ویروسی خطرناک در دنیا و شیوع آن را روایت کرده. این ویروس به سرعت و از طریق تنفس منتقل می شود. یک گروه از پزشکان و پرستاران سعی در کنترل و تحقیق در مورد این بیماری دارند. یکی از حقایق جالب در مورد فیلم شیوع این است که این فیلم بیشتر از اینکه در سال ۲۰۱۱ فروش داشته باشد، در سال ۲۰۲۰ فروش داشت. چرا که نسخه اینترنتی آن در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت برادران وارنر منتشر و فروخته شد.


    4. فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight
    فیلم شوالیه یکی دیگر از فیلم های قرار گرفته در لیست بهترین فیلم های جهان است. داستان فیلم شوالیه تاریکی از این قرار است که بتمن توانسته امنیت را بر شهر گاتهام برقرار کند. در همین حین، سر و کله یک تبهکار عجیب و غریب به نام جوکر پیدا می شود. جوکری که برای بتمن دردسر های زیادی ایجاد می کند.


    بهترین فیلم های جهان که در این مقاله معرفی کردیم، تنها بخش کوچکی از دنیای فیلم و سریال محسوب می شوند. به جز معیارهایی که در سایت های منتقد فیلم وجود دارد، سلیقه قطعا یکی از پارامترهایی است که باعث خواهد شد افراد به فیلم های مختلف علاقه داشته باشند و بتوان آن را در لیست بهترین فیلم های جهان قرار داد. از این رو ممکن است که در این لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا ارائه شده، فیلمی وجود داشته باشد که باب سلیقه شما نباشد. شما چه فیلمی را شایسته حضور در لیست بهترین فیلم های جهان می دانید؟ اگر شما می خواستید 10 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان را ذکر کنید چه فیلم هایی را نام می بردید؟
    اگر دوست دارید با سایر فیلم های قرار گرفته در لیست 30 فیلم برتر سینمای جهان بیشتر اشنا شوید، از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
    بهترین فیلم های سینمایی تاریخ سینمای جهان
صبر کنید ..
X