اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر



    یکی از جامع ترین سرویس های اشتراک ویدیو در سطح جهان، یوتیوب است. این سرویس توسط شرکت گوگل ایجاد شده است و به کاربران این امکان را می دهد که کلیپ ها و ویدیوهای مختلف را در آن آپلود کنند. ویدئوهای بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد. این سایت در واقع دومین سایت پربازدید جهان است و روزانه صدهزار ویدئو در آن آپلود می شود. ویدئو هایی که در زمینه های مختلف ارائه شده اند و با مشاهده آنها بدون صرف هزینه های هنگفت، می توان آموزش های بسیار خوبی را فرا گرفت. از آنجاییکه یوتیوب به تولید کنندگان محتوای ویدیویی دستمز دلاری می دهد، کاربران هم ویدئوهایی با کیفیت بالا ارائه می کنند. از این رو مشاهده و دانلود ویدئو از یوتیوب می تواند به شکل قابل توجهی در آموزش ها و… موثر باشد. قائدتا کاربران زیادی هم علاقه مند به دانلود فیلم از یوتیوب از طریق کامپیوتر یا سایر دستگاه ها هستند. اما متاسفانه قابلیت دانلود در یوتیوب به صورت پیش فرض وجود ندارد. به همین دلیل، خیلی از کاربران به دنبال روش هایی برای دانلود از یوتیوب با کامپیوتر یا سایر دستگاه ها هستند. دانلود فیلم از یوتیوب با کامپیوتر یکی از راهکارهای بسیار مهمی است که باید بیاموزید چرا که یوتیوب منبعی غنی از ویدیو می باشد.

    آموزش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر
    روش های متعددی برای دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر ارائه شده که برخی پاسخگو و برخی دیگر مشکل دارند، به گونه ای که هنگام دانلود کلیپ از یوتیوب در کامپیوتر با خطا مواجه شده و پروسه دانلود کلیپ از youtube با کامپیوتر متوقف می شود. باید بدانید روش دانلود رایگان فیلم از یوتیوب از طریق کامیپوتر بسیار ساده است. در این آموزش از میزبان فا مگ تصمیم داریم روش های دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار با کامپیوتر را مورد بررسی قرار دهیم. اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار یا روش های پیچیده ندارید تا انتهای مقاله با آموزش نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب در کامپیوتر همراه ما باشید.

    1. مرورگر با قابلیت دانلود از یوتیوب
    وبسایت های مختلفی در خصوص ساخت افزودنی های دانلودر کلیپ برای مرورگر کامپیوتر اقدام کرده اند. از بین تمام آن هاها، سایت addoncrop افزونه ای با عنوان YouTube Video Downloader ارائه کرده که برای تمام مرورگرها از جمله مرورگر کروم، فایرفاکس و Edge کاربردی است. با نصب افزونه مرورگر دانلود از یوتیوب امکان دانلود ویدئو یوتوب از طریق کامپیوتر را خواهید داشت.


    2. دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار با تغییر آدرس
    این روش بسیار سریع و ساده است. در تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر، گوشی اندرویدی و گوشی اپل می توانید به دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار با تغییر آدرس مشغول شوید. در این روش ها یک پیشوند و یا پسوند به آدرس یا لینک ویدئو اضافه می شود. در واقع با تغییر آدرس ویدئو وارد سایت دیگری می شوید که اجازه دانلود ویدئو از یوتیوب را به شما می دهد.


    3. دانلود از یوتیوب با تلگرام کامپیوتر
    ساده ترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در کامپیوتر استفاده از ربات تلگرام چه در دسکتاب و چه در گوشی های تلفن همراه است. در این روش کافی است آدرس ویدئو را به ربات تلگرامی ارسال کنید. بعد از بررسی درخواست شما، یکی از کیفیت های دلخواه را برای ویدئو در قالب فایل ویدئویی یا فقط دانلود فایل صوتی ویدئو از یوتیوب انتخاب کنید. سپس ربات فرایند دانلود ویدئو یوتیوب از طریق تلگرام کامپیوتر را آغار می کند و هر زمان که فرصت مناسبی داشتید می توانید فایل را از طریق تلگرام روی سیستم خود ذخیره کنید.


    دانلود از یوتیوب روی کامپیوتر بدون نرم افزار از دغدغه های کاربران دنیای وب است چرا که یوتیوب منبعی پر از ویدیوهای عالی با کیفیت بالا است اما مانعی که وجود دارد عدم امکان دانلود کلیپ از یوتیوب روی کامپیوتر به صورت رایگان می باشد. گفته می شود برای دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر یا دستگاه های دیگر می بایست اکانت پرمیوم خریداری کنید. حتما می پرسید پس چطور از یوتیوب روی کامپیوتر دانلود کنیم؟ نگران نباشید روش های دانلود کلیپ از youtube با کامپیوتر به صورت رایگان و کامل در این مقاله تشریح کردیم.
    در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با روش های دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن کنید:
    دانلود از یوتیوب در کامپیوتر بدون نرم افزار
صبر کنید ..
X