اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

معرفی آیفون های سری 12 و 13 توسط تکنومهر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • معرفی آیفون های سری 12 و 13 توسط تکنومهر

    برای آشنا شدن با اطلاعاتی که تاکنون از سری آیفون ۱۳ نشت کرده است، در ادامه تمام مشخصات و جزئیات را به تفصیل مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر میخواهید آی سی گوشی را تعمیر کنید، ابتدا PMU را مورد بررسی قرار دهید. تنها افشاگری و شایعه بزرگ در مورد قیمت آیفون های ۲۰۲۱ نشان میدهد که سری جدید نیز قیمت مشابه با محدوده قیمتی سری آیفون ۱۲ دارد. در مورد دوربین، مینگ چی کو (که معمولا در مورد محصولات اپل درست میگوید)، احتمال داده که دوربین اولتراواید آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس گشودگی دیافراگم f/1.8 خواهد داشت. اگر اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید، قطعا راحتتر میتوانید جنس تقلبی و اصل را تشخیص داده و بهترین انتخاب را داشته باشید. با این وجود، اطلاعاتی که از iOS 15 فاش شده نشان میدهد که بهروزرسانی نرمافزاریث بعدی این شرکت با پشتیبانی از احراز هویت بیومتریک دوگانه ارائه میشود؛ قابلیتی که فقط در دستگاهی با فیس آیدی و تاچ آیدی امکانپذیر است.

    یکی از مواردی که قبل از معرفی آیفون ۱۲ شایعه شده بود، معرفی آن با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بود. همچنین این سایت جزئیاتی دیگری هم اضافه کرده و گفته که سامسونگ تنها تامین کننده نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آیفون خواهد بود. شایعات متعددی مانند گزارش DigiTimes و اظهارات چند تحلیلگر شناخته شده نشان میدهند که نمایشگر ۱۲۰ به احتمال خیلی زیاد به هر چهار گوشی سری آیفون ۱۳ اضافه خواهد شد. پس اگر از پارت نامبر ژاپن استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین به احتمال زیاد، شاهد معرفی نمایشگر همیشه روشن گوشیهای سری ۱۳ خواهیم بود. آیفون ۱۴ پرومکس: دوباره اپل برای کاربرانی که نمایشگر ۶.۷ اینچی را به اندازه ۶.۱ اینچ ترجیح میدهند، نسخه پرومکس را عرضه کرده؛ بنابراین اگر شما تمام مشخصات نسخه پرو را دوست دارید، منتهی به دنبال صفحهنمایشی بزرگتری هستید، آیفون ۱۴ پرو مکس بهترین گزینه است. اگر از طرفداران پر و پا قرص اپل و آیفون هستید، بدون شک آیفون ۱۲ انتخاب خوبیست. اگر برای خرید ایفون 14 پرو قسطی 256 به دنبال بهترین قیمت بازار و خرید بدون واسطه هستید، می توانید از با ضمانت سلامت، تحویل فوری و گارانتی 18 ماهه اقدام کنید.
    نحوه تهیه آیفون به صورت اینترنتی


    می توانید به وبسایت تکنومهر سری بزنید و از بهترین قیمت آیفون مطلع شوید. هر چقدر حافظه داخلی گوشی شما بیشتر باشد، به طبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. این مسئله ممکن است برای قیمتهای خارج از ایالاتمتحده محتملتر باشد؛ چون شایعاتی وجود دارد که ادعا میکنند چون بیشتر کشورهایی که شبکه 5G دارند از فناوری mmWave و آیفونهای سری ۱۲ هم از این فناوری پشتیبانی میکنند، احتمال دارد که قیمت سری جدید هم به همین دلیل افزایش پیدا کند. این طرحها ممکن است با نمونه اصلی تفاوت داشته باشند اما با توجه افشاگریهایی که در ماه جولای منتشر شدهاند، این ظاهر، بهترین تصویر از آیفون جدید است. با این حال، اندازهها ممکن است کمی باشند. بریدگی در اینجا ۲۶.۸ میلیمتر طول دارد (۳۴.۸۴ میلیمتر در آیفون ۱۲) و عرض آن نیز ۵.۳۵ میلیمتر است که باعث شده کمی کوچکتر از عرض ۵.۳ میلیمتری آیفون ۱۲ به نظر برسد. پس به نظر میرسد که مینگ چی کو نسبت به ادعای خود اطمینان خاطر دارد.
    تغییرات نسل مختلف ایفون


    این بدان معنی است که نمایشگر این گوشی ها نسبت به نسل قبل روانتر خواهد بود. این بدان معنی است که آیفون ۱۳ دوام بیشتری نسبت به آیفونهای قبلی دارد. با این حال، اپل تمایل دارد در برابر افزایش بیش از حد قیمتهای خود مقاومت کند و بنابراین احتمالا آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳ تنها کمی گرانتر خواهد بود؛ اما این اختلاف قیمت چندان زیاد نخواهد بود. احتمالا باتری این سری افزایش قابل توجهی دارد؛ چون پیشبینی شده که آیفون ۱۳ دارای باتری ۳۰۹۵ میلیآمپر ساعتی (در مقایسه با باتری ۲۸۰۵ میلیآمپر ساعتی نسخه قبل) داشته باشد. آیفون ۱۳ پرو احتمالا دوربین تلهفوتو ارتقا یافته دارد؛ به علاوه، برخی شایعات از قرار گرفتن حسگر LiDAR در هر چهار مدل خبر میدهند؛ بنابراین تشخیص عمق تمام گوشیهای سری آیفون ۱۳ بهبود مییابد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای درمان و پیشگیری از پیشرفت این ویروس در کمترین حالت ممکن ، به طور روزانه باید 30 سنت هزینه شود و این در حالیست که برخی از بیماران مبتلا به این ویروس هنوز در طول عمر خود هیچکدام از این خدمات درمانی و پزشکی را دریافت نکردهاند. اما طبق گفته مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر اپل، هیچیز این افشاگری قطعیت اپل سال ۲۰۲۲ برخی آیفونهای خود را به این فناوری مجهز میکند و سری آیفون ۱۳ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر دارد.
    منبع : فروشگاه تکنومهر
صبر کنید ..
X