اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نقش کیورنگ در بتن

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نقش کیورنگ در بتن

    عمل آوری بتن نقش مهمی در توسعه مقاومت و دوام بتن دارد. عمل آوری بلافاصله پس از قرار دادن و اتمام بتن انجام می شود و شامل حفظ شرایط رطوبت و درجه حرارت مطلوب، هم در عمق و هم در نزدیکی سطح، برای مدت زمان طولانی است
    کفپوش های بتنی (پیاده روها، پارکینگ ها ، ...) و بتن سازه ای (عرشه های پل، پایه ها، ستون ها، پایه های کوچک، ...) حداقل دوره کیورینگ بتن هفت روز برای دمای محیط بالاتر از 40 درجه فارنهایت

    طول زمان کیورینگ بتن به عوامل زیر بستگی دارد:

    نسبت های مخلوط
    شکل و اندازه ابعاد شن و ماسه بتن
    شرایط آب و هوایی محیط
    شرایط قرار گرفتن در معرض آینده
    وقتی مقاومت بتن در دمای بالاتر یا استفاده از ترکیبات خاص سیمان/مواد افزودنی وجود دارد، می توان به سطح مقاومت 70 درصدی زودتر رسید. به همین ترتیب، ممکن است برای ترکیبات مختلف مواد و یا دمای پخت کمتر به زمان طولانی تری نیاز باشد.
    شرکت بتن آرپوم شامل گروه بازرگانی و تولیدی می باشدکه سالها مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید کلیه افزودنی های شیمیایی بتن و ساختمان توانسته است گامی در جهت ارتقاء و پیش روی این صنعت بر دارد. افتخار دارد که با توجه به انجام پروژه های مشابه به صورت مطلوب ، امکانی مناسب جهت همکاری و مشاوره فی مابین را فراهم سازد.
    شرکت بتن آرپوم با ارائه محصولات با کیفیت و با کارشناسان فنی و خبره خود می تواند شما را در تمامی مراحل پروژه یاری برساند. برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.betonarpoom.ir مراجعه فرمایید.
    ویرایش توسط arpoom : https://i-phone.ir/forums/member/245774-arpoom در ساعت 08-08-2021, 04:36 PM دلیل: بتن ریزی

  • #2
    انواع کفپوش های بتنی ماندگاری بیشتری دارد، عملکرد بهتری دارد و در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می‌کند. با نوع سخت آن می‌توانید به معنای واقعی کلمه هر طرحی را که می‌خواهید بسازید. پس از نصب و اجرای کفپوش بتنی، یک برش دهنده یا مجری بتن، پوشش هنری را بر روی کف اعمال می‌کند.

    نظر

    صبر کنید ..
    X