اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند اپل iWatch

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ خبر ویژه ] اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند اپل iWatch

    تا به حال شایعات و اخبار بسیاری از ساعت هوشمند اپل یعنی iWatch منتشر نشده است و هر آنچه شنیده یا دیده اید همگی ساخته تصورات و احتمالات برخی از نویسندگان سایت های معتبر بوده است. اما امروز Ming-Chi Kuo تحلیلگر وبسایت KGI یک سری اطلاعات را بر اساس تحقیقات خود منتشر کرده است که تا حدی با تصوراتی که از این دستگاه داریم همخوانی دارد. طبق این شایعات ساعت هوشمند اپل با ظرفیت ۸ گیگابایتی همراه با ۵۱۲ مگابایت رم در دو اندازه ۱.۳ و ۱.۵ اینچی همراه با رنگ طلایی روانه بازار خواهد شد. گرچه شایعاتی به گوش میرسد که ممکن است در کنفرانس هفته آینده، اپل از ظاهر این دستگاه پرده برداری نکند و تنها به معرفی آن بسنده کند. در ادامه نیز آمده است که این دستگاه تا اوایل سال ۲۰۱۵ برای فروش آماده نخواهد شد.


    ظرفیت ۸ گیگابایتی دستگاه احتمالا برای ذخیره سازی آفلاین نقشه و نصب برنامه های جانبی و سیستم تشخیص صوت به صورت کاملا آفلاین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از نظر ظاهری هنوز اطلاعات دقیقی از iWatch در دست نیست اما میتوانید مواردی همچون وجود دو سایز در رنگ های مختلف، استفاده از صفحه نمایش خمیده از نوع OLED را تایید کرد. ضمن اینکه اطلاعات جدیدی نیز منتشر شده است مبنی بر اینکه iWatch نیز همانند آيفون ۶ دارای چیپ NFC خواهد بود. این شایعه در حالی قوت میگیرد که اپل با چندین شرکت تجاری در زمنیه پرداخت الکترونیک در چند هفته گذشته به توافق هایی در زمینه همکاری رسیده است.

    لازم به ذکر است که قابلیت ها اصلی iWatch شامل سینک شدن با آیفون و انتقال و نمایش اطلاعات جسمانی بدن بوسیله سنسور های مخصوصی که در آن کار گذاشته شده اند است.

    در نهایت باید منتظر ماند و دید اپل چه برنامه ای در سر دارد.

    - پوشش زنده کنفرانس خبری اپل در تاریخ ۱۸ شهریور
    از سوی انجمن تخصصی آیفون را نیز فراموش نکنید.
صبر کنید ..
X