اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اطلاعات جدیدی از آیفون ۶ و احتمال عرضه آیپد ایر ۲ در هفته آینده

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ خبر ویژه ] اطلاعات جدیدی از آیفون ۶ و احتمال عرضه آیپد ایر ۲ در هفته آینده

    در حالی که تنها ۵ روز به معرفی پرچمدار بعدی اپل یعنی آیفون ۶ باقی مانده است، شایعات جدید و عجیبی به گوش میرسد. Ming-Chi Kuo تحلیلگر وبسایت KGI در مقاله ای طبق تحقیقات گسترده ای که انجام داده است معرفی هر دو نسخه آيفون ۶ را در اندازه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی در هفته آینده تایید کرده است و با اطمینان اعلام میدارد که هر دو نسخه‌ی آن دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی میباشند. در مورد ظرفیت های آيفون ۶ شایعات بسیاری به گوش میرسد. برخی اظهار دارند که ممکن است ظرفیت ۳۲ گیگی آیفون حذف شود و مدل ۱۶ گیگی آن به عنوان یک نمونه ارزان قیمت در کنار مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود. برخی نیز ادعا دارد اپل هر چهار ظرفیت را در کنار یکدیگر روانه بازار خواهد کرد.


    اما در مورد دیگر قابلیت های آیفون ۶، همانطور که در تصاویر و اخبار خوانده اید دکمه Power در نسل بعدی آيفون بدلیل افزایش طول صفحه نمایش به سمت راست دستگاه منتقل شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد. در همین رابطه، Ming-Chi Kuo بر این عقیده است که کارایی های این دکمه در آيفون ۶ خیلی بیشتر از روشن و یا خاموش کردن دستگاه خواهد بود! به گونه ای این دکمه را چند منظوره میخواند و احتمال میدهد که اپل بوسیله یک API اجازه استفاده از ان را برای توسعه دهندگان به منظور های مختلف بدهد. یا اینکه در محیط اصلی سیستم عامل از ان استفاده شود. نمونه ای از کاربرد این دکمه را میتوان باز کردن یک برنامه با چند ثانیه نگه داشتن دکمه Power دانست. البته این تمام ماجرا نیست، در ادامه آمده است که آيفون ۶ احتمالا دارای سنسور سنجش فشار هوا خواهد بود که بوسیله آن میتواند ارتفاع از سطح زمین و نوع آب و هوا را تعیین و به شما اطلاع دهد. و در نهایت به بحث مربوط به دوربین میرسیم، یکی از قابلیت های کلیدی آيفون ۶ که بحث های فراوانی در موردش در جریان است. اگر اخبار مربوط به آیفون ۶ را دنبال کرده باشید قرار بود که اپل برای صفحه نمایش و لنز دوربین پشتی آیفون ۶ از یاقوت کبود استفاده کند. دقیقا همان لایه ای که بر روی دکمه Touch ID برای در امان ماندن از خط و خش قرار دارد چرا که یاقوت کبود در برابر آسیب های فیزیکی بسیار مقاوم تر از شیشه میباشد. اما این بار گزارشاتی منتشر شده است که اپل نظر خود را راجع به استفاده از یاقوت کبود در لنز دوربین پشتی عوض کرده است و دیگر از ان استفاده نمیکند، گرچه این تکنولوژی خیلی مقام تر از شیشه است اما همین امر آن را در برار آسیب ها سنگین و مستقیم شکننده تر میکند. البته که این ها در حد فرضیه است و اینکه اپل چه برنامه ای در سر دارد ۵ روز دیگر مشخص میشود.


    اما گزارش عجیب تری که در این تحلیل آمده است، بر این مورد اشاره دارد که در روز ۱۸ شهریور، اپل علاوه بر آيفون ۶ و ساعت هوشمند خود، یعنی iWatch، از آیپد ایر ۲ نیز رونمایی میکند. در این حالیست که طبق روال سال های گذشته اپل، نسل جدید آیپد ها همراه با مک ها در ماه اکتبر معرفی میشوند. اما به نظر میرسد اپل برنامه زمانی خود را تغییر داده است و احتمالا شاهد آیپد ایر ۲ در کنفرانس ۱۸ شهریور خواهیم بود. اما اگر این خبر واقعیت داشته باشد باید منتظر چه چیزی باشیم؟ طبق شایعات و اخباری که قبلا هم خوانده اید. نسل دوم آیپد ایر، از نظر طراحی تغییرات خاصی در بر نخواهد داشت اما از نظر سخت افزاری دارای پردازنده A8 خواهد بود که احتمالا از نسخه قرار گرفته در آيفون ۶ قوی تر میباشد. همینطور دوربین ۸ مگاپیکسلی و افزایش میزارن رم به ۲ گیگابایت را شاهد خواهیم بود. البته قرار گیری دکمه Touch ID و افزودن مدل طلایی رنگ نیز از تغییرات آن خواهد بود.

    در نهایت باید منتظر ماند و دید اپل چه برنامه ای در سر دارد.

    - پوشش زنده کنفرانس خبری اپل در تاریخ ۱۸ شهریور
    از سوی انجمن تخصصی آیفون را نیز فراموش نکنید.
صبر کنید ..
X