اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیا محصول جدید تلویزیونی اپل در نوامبر عرضه خواهد شد؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیا محصول جدید تلویزیونی اپل در نوامبر عرضه خواهد شد؟


    MG Siegler سرمایه گذار و خبرنگار سابق سایت خبری TechCrunch می گوید: اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه یک محصول تلویزیونی در اوایل نوامبر سال جاری باشد، این فرد میگوید:

    من نمیخواهم به شایعات دامن بزنم، اما آخرین شایعات و شنیده هایی که داشته ام این است که یک محصولی از نوع تلویزیون می تواند باشد. الزاماً تنها یک صفحه نمایش تلویزیونی نیست اما حول محور همین موضوع میتواند باشد که انتظار داریم در ماه نوامبر عرضه گردد. من فکر میکنم اپل چیزهای دیگری برای شگفت زده کردن دارد که نمیتوانم با قطعیت در مورد ان بنویسم. بر اساس زمزمه هایی که به گوش میرسد میتواند یک محصول جالب و شگفت انگیز باشد. اکثراً در مورد یک محصولی که حول محور صدا میباشد صحبت میکنند، اما من فکر میکنم یک صفحه نمایشی باشد که راههای جدیدی را در خود داشته باشد تا بتواند با هر چیزی ارتباط برقرار کند.
    البته گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه اپل در حال ورود به صنعت تلویزیون، چه در بخش سخت افزار و چه در بخش نرم افزار میباشد، وجود دارد. در بخش سخت افزار شایعاتی وجود دارد که اپل میتواند یک تلویزیون کاملاً آزاد همانند برندهای دیگر را تولید کند، چنانکه در ماه گذشته اپل درخواست ارایه پنل های نمایشی ۵۵ و ۶۵ اینچی را از ال جی کرده بود. همچنین شایع شده است که اپل در بخش نرم افزار نیز در حال کار بر روی یک سرویس ویژه است که میتواند خدمات زنده را بر روی تلویزیون ارایه نماید.
    Siegler همچنین درباره یک راه ارتباطی منحصر بفرد برای برقراری ارتباط با این محصول تلویزیونی اشاره کرد، و این شاید یک ساعت هوشمند اپل باشد. Topeka تحلیلگر Brian White نیز در یک تحلیل جالب عنوان کرده است که اپل تلویزیون خود رابا یک کنترلر جدید با نام iRing ارایه خواهد نمود، در حالیکه این حلقه در دست شما میباشد میتوانید تلویزیون خود را مدیریت کنید، و همچنین عنوان کرده است که از آیپد به عنوان صفحه نمایش دوم این تلویزیون استفاده خواهد شد.
    بر اساس این اخبار و شایعات میتوان نتیجه هایی گرفت: ۱- اگر این محصول در ماه نوامبر عرضه گردد، ما انتظار داریم اپل حداقل آین ایتم را در کنفرانس احتمالی ماه اکتبر رونمایی کند. ۲- نه تنها محصولات سخت افزاری جدید کلان در حال شکل گیری است، بلکه محصولات کوچک و سرویسهای نرم افزاری ویژه ای نیز در راه است، و میتوان گفت که اگر این محصولات جدید اپل به واقعیت تبدیل شوند، بر اساس حرف تیم کوک یک پاییزی شلوغ و طوفانی در پیش خواهیم داشت. اما من میگویم فقط یک طوفان نیست، بلکه میتواند یک سونامی باشد که خواب را از رقیبان عرصه تکنولوژی خواهد گرفت.









    منبع خبر:

صبر کنید ..
X