اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

احتمال قرارگیری سنسور اثرانگشت در زیر دکمه Home

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • احتمال قرارگیری سنسور اثرانگشت در زیر دکمه Home

    مدت زیادی است که شایعات زیادی در مورد iPhone 5S به گوش می رسد و یکی از بزرگترین آن ها که به گفته سایت های معتبر عملی هم خواهد شد، سنسور اثرانگشت جهت بالابردن امنیت دستگاه می باشد. حال اخبار جدیدی منتشر شده که طبق آن ها اپل سرانجام راهی پیدا کرده که این سنسور را زیر دکمه Home قرار دهد. اگر اپل از دکمه برآمده و کمی برجسته جهت ساخت دکمه Home آیفون بعدی استفاده کند، فضای بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت که می تواند یک لایه از آن را به سنسور اثرانگشت اختصاص دهد. همچنین اپل جهت محافظت این دکمه از یاقوت کبود استفاده خواهد کرد که از بروز هرگونه خط و خش برروی آن جلوگیری شود تا فرآیند تشخیص اثرانگشت با اختلال روبه رو نشود.

    شرکت AuthenTec که از معروفترین شرکت ها در این زمینه می باشد سال ۲۰۱۲ توسط اپل خریداری شده است و این شرکت پیش از این چنین کاری را برروی دکمه ها انجام داده است. طبق نظر کارشناسان چون که آیفون به طراحی با تنها یک دکمه معروف است، اپل از همین روش استفاده خواهد کرد تا کاربر گیج نشود که انگشتش را باید کجا قرار دهد و طراحی کنونی هم حفظ خواهد شد. همچنین گفته شده اپل به جای استفاده از لایه محافظتی پلاستیکی برروی دکمه Home که از سال ۲۰۰۷ مورد استفاده قرار گرفته است، از یاقوت کبود استفاده خواهد شد - که تنها ماده مقاوم تر از آن الماس است - پس با استفاده از آن شاهد هیچ گونه خط و خشی برروی این دکمه نخواهیم بود.



    اپل استفاده از تکنولوژی دکمه برآمده را طی ماه ژوئن به عنوان اختراع به ثبت رسانده است و طبق حدس و گمان ها از همین روش جهت جا دادن سنسور اثر انگشت استفاده خواهد کرد.

    کارشناسان می گویند این سنسور تنها برای قفل دستگاه استفاده نخواهد شد و به زودی جهت دسترسی به آیتونز و iCloud هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    طبق گزارشی که امروز صبح منتشر شده، در روز ۱۹ شهریور باید منتظر iPhone 5S باشیم.

    منبع خبر: AppleInsider



    لطفا منبع خبر حفظ شود
    ویرایش توسط iAlireza : https://i-phone.ir/forums/member/57309-ialireza در ساعت 11-08-2013, 02:16 PM
صبر کنید ..
X