اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

انتشار اولین تصاویر از بدنه iPhone 5S

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • انتشار اولین تصاویر از بدنه iPhone 5S

    شرکت عرضه قطعات ETrade ، چندین عکس ارسال کرده که گمان میرود مربوط به قاب پشتی آیفون نسل جدید باشد. ما نام آن را بر اساس روالی که اپل در پیش گرفته ، iPhone5S می نامیم. این قطعه بر اساس الگوی شرکت اپل که برای شکل بدنه دو نسل از آنها ، بدون تغییرات مهمی انجام می دهد ، بسیار شبیه آنچه که در آیفون ۵ وجود دارد ، است. ولی قطعه iPhone5S ، نسبت به قطعه موجود در همتای خود ، یعنی آیفون ۵ ، در چند مورد و به طور خاص در مورد سوراخ های پیچ هایی که برای اتصال بورد بکار می رود ، تفاوت هایی دارد.





    جدا از سوراخ های پیچ های بورد ، تفاوت های ظریف دیگری بین این دو دستگاه که در عکس بالا ، با رنگ های بنفش و آبی و زرد مشخص شده است ، وجود دارد.





    عین همان متن هایی که در فضای بیرونی قاب آیفون ۵ ، جایی که مدل ، IMEI و مشخصه سرویس مخابراتی ، دیده می شود ، در قاب جدید هم وجود دارد.

    با توجه به اینکه منشا عکس ها نا مشخص است ، این احتمال وجود دارد که این قطعه مربوط به طرح مفهومی آیفون ۵ قبلی باشد که در حمایت از طرح فعلی آیفون ۵ ، دور انداخته شد. همچنین این قطعه ممکن است تقلبی یا یدکی باشد. اگرچه قطعه ، همان سطح کیفیتی را دارد که در آیفون ۵ اصلی دیده می شود ، حتما برای استفاده جایگزینی در آیفون ۵ بوده و خواسته که ترتیب محل سوراخ پیچ ها را بهم نزند.

    ماه پیش ، گزارش هایی از Digitime نشان داد که تولید آزمایشی iPhone5S در حال انجام بوده و شرکت اپل زمان عرضه آن را بر اواسط سال ۲۰۱۳ هدف گذاری کرده است.


    منبع : MacRumors



    لطفا منبع خبر حفظ شود
    ویرایش توسط iAlireza : https://i-phone.ir/forums/member/57309-ialireza در ساعت 05-12-2012, 11:14 PM
صبر کنید ..
X