اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

iPhone 5S در راه است!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • iPhone 5S در راه است!

    از تایوان شایعاتی به گوش می رسد که نشان می دهد اپل به دنبال تولید آزمایشی محصولی به نام "iPhone 5S" در دسامبر امسال است.
    جزئیات این خبر از گزارشی در یک روزنامه چینی زبان به نام Commercial Times به دست آمده اند. این خبر امروز توسط DigiTimes ترجمه و منتشر شد. اگر این شایعات صحیح باشد، تعداد تولید اولیه این محصول که از آن به عنوان ورژن جدید آیفون 5 یاد می شود بین 50 تا 100 هزار خواهد بود.
    در این گزارش آمده است: "با توجه به برخی مشکلات iPhone 5، اپل به دنبال تسریع در روند حل این مشکلات در iPhone 5S است."
    به خاطر داشته باشید شایعاتی که توسط Commercial Time و DigiTimes درباره اپل منتشر می شوند، خیلی قوی و مستند نیستند. برای مثال، سالها پیش روزنامه چینی مدعی شد که اپل با خرید LCDهای 9.7 اینچی می خواهد وارد بازار نت بوک شود. اما این صفحه نمایش بعدها در iPad مشاهده شد. پس باید به کمی شک و تردید به این شایعه نگریست.


    در این گزارش همچنین ادعا شده است که Apple احتمالا ورژن جدید iPad را سه ماه پس از معرفی iPhone 5S، عرضه خواهد کرد. در این گزارش به رزولوشن پایین صفحه نمایش آیپد اشاره شده که احتمالا با توجه صفحه نمایش غیر رتینای iPad Mini منظور گزارش از عرضه آیپد جدید، آیپد مینی بوده است.
    ماه گذشته iPad Mini به همراه نسل چهارم آیپد 9.7 اینچی با پروسسور فوق سریع A6X و Lightning Connector معرفی شد. البته گزارش های رسیده توسط افراد آگاه حاکی از آن است که اپل به دنبال معرفی یک آیپد 9.7 اینچی سبک تر و نازک تر نیز هست. چرا که 4th-Generation iPad با وزن و ضخامتی مشابه با آیپد نسل سوم عرضه شد.


    منبع خبر:

    لطفا منبع خبر را ذکر کنید.
صبر کنید ..
X