اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشخصات باتری آیپد مینی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشخصات باتری آیپد مینی

    امروز تصاویری در وب منتشر شد که به نظر می رسد متعلق به باتری آیپد مینی است. اگر این تصاویر واقعی باشند، آیپد مینی از یک باتری ۱۶.۷ وات در ساعت بهره می برد. با این حساب باتری Ipad mini نسبت به Nexus 7 و Kindle Fire HD توانمندتر خواهد بود.
    البته اصلی بودن تصاویر در هاله ای از ابهام قرار دارد و آنچه در ادامه خواهید خواند، اطلاعاتی هستند که هنوز تایید نشده اند.


    تصاویری که MacRumors مدعی است مربوط به نسخه نزدیک به نهایی باتری آیپد مینی است، نشان می دهند این باتری دارای شماره محصول A1445 و APN به شماره ۰۶۴۱-۶۱۶ می باشد. باتری آیپد نسل سوم دارای پارت نامبر A1389 و APN شماره ۰۵۹۳-۶۱۶ می باشد.
    بررسی ها نشان می دهند که این قطعه یک باتری ۳.۷۲ ولت، ۱۶.۷ وات در ساعت است که ظرفیت آن 4490mAh است. این مقادیر برای iPad نسل سوم ۴۳ وات در ساعت و 11540mAh هستند. باتری آیپد ۲، ۲۴.۸ وات در ساعت و باتری آیفون ۵، ۵.۴۵ وات در ساعت توان دارد.
    با توجه به این که هنوز بسیاری از نوشته های معمول، در پشت این باتری دیده نمی شود، این مدل قطعا مدل نهایی نیست. البته ابعاد این قطعه با دیگر قطعات آیپد مینی که قبلا لو رفته بود، همخوانی دارد.


    اگر این تصاویر را حقیقی فرض کنیم، باتری آیپد مینی حرف زیادی برای گفتن در برابر رقبایی چون Nexus 7 و Kindle Fire HD دارد. این دو به ترتیب از باتری ۱۶ وات در ساعت و ۱۶.۴۳ وات در ساعت بهره می برند.
    یکی از مهم ترین قطعات یک دستگاه پروسسور آن است. این قطعه تاثیر زیادی در مصرف باتری دارد. اما هنوز اطلاعاتی از پردازنده آیپد ۷ اینچی در دسترس نیست. البته بسیاری معتقدند که iPad mini همانند iPhone 5 از چیپ A6 بهره خواهد برد.


    منبع خبر:

    لطفا منبع خبر را ذکر کنید.
صبر کنید ..
X