اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

iPad mini، باریکتر و سبکتر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • iPad mini، باریکتر و سبکتر

    امروز شایعات جدیدی در ارتباط با آیپد 7 اینچی اپل موسوم به "iPad mini" در دنیای مجازی منتشر شد. با توجه به این شایعات، مینی آیپد، از آنچه قبلا عنوان شده بود، باریک تر است. ضخامت آن برابر با iPod touch و 7.2 میلی متر خواهد بود.
    اولین شایعه توسط 9to5 Mac منتشر شد. این گزارش مدعی است:

    آیپد مینی، شبیه یک آیپاد تاچ بزرگ است. لبه های دو طرف، نازکتر و لبه های بالا و پایین، ضخیم تر هستند.
    چنین طراحی، معقول به نظر می رسد. در مقایسه با Nexus7 و تبلت هایی مثل Kindle Fire، Galaxy Tab 7، RIM Playbook و...، این شکل و شمایل قابلیت های شگفت انگیزی همچون "قابلیت حمل راحت تر در کیف دستی"، و " جا شدن در جیب" را برای iPad mini به ارمغان می آورد. لبه های نازک،باعث می شوند راحت تر بتوان این تبلت را دست گرفت.
    در ادامه گزارش به دوربین مینی آیپد اشاره و ادعا شده که این تبلت حتما دوربین جلو دارد. همچنین اتصال LTE در برخی مدل ها، از دیگر امکانات iPad mini خواهد بود. البته با توجه به این که جزئیات کمی از سخت افزار تبلت 7 اینچی اپل در دست است، تولید و عرضه این محصول حداقل تا چند ماه آینده، بعید به نظر می رسد.
    دومین گزارش مربوط به iMore است. در این گزارش، محتوای گزارش قبلی تایید شده و با توجه به اطلاعات موجود، تصویری هم از آیپد مینی کشیده شده است.

    با اطلاعات موجود، به نظر می رسد تصویری که در عکس زیر می بینید، بسیار شبیه iPad mini اصلی باشد. ضخامت آن برابر با آیپاد تاچ است که طبیعتا از آیپدهای 9 اینچی نازکتر خواهد بود.

    و در نهایت، سومین گزارش به Daring Fireball از نظرات John Gruber تعلق دارد. به نظر وی، برخی عکس های لو رفته از این محصول، واقعی هستند. Gruber هم مدعی آیپد باریکتر است، با این تفاوت که او طراحی iPad mini را چیزی بین آیپدهای معمولی و iPod touch می داند.

    اگر طول و عرض iPad نسل سوم را بر هم تقسیم کنیم، عدد 1.3 را به دست می آموریم. این عدد بین هر سه نسل iPad مشترک است. در حالیکه این عدد برای آیپاد و آیفون متفاوت است. برای مثال این عدد برای iPhone 4S، 1.97 است که از نسبت 1.5 (نسبت 3 به 2 برای صفحه نمایش) بسیار بزرگتر است.
    به نظر شما آیا نباید آیپد مینی، چیزی بین این دو محصول (آیفون و آیپد معمولی) باشد؟
    به هر حال اگر ضخامت iPad mini با آیپاد تاچ برابر باشد، Nexus 7 سه برابر ضخیم تر از آن خواهد بود و طبیعتا وزن و حجم آیپد مینی، یک سوم نکسوس 7. با توجه به وزن 340 گرمی تبلت 7 اینچ گوگل، تبلت جدید اپل حداکثر 265 گرم وزن خواهد داشت که بسیار کمتر از وزن iPad 9.7 اینچی است.
    با این که تاریخ معرفی iPad mini هنوز مشخص نیست، اما iMore ادعا می کند که آیپد 7 اینچی همراه با iPhone 5 در ماه سمپتامبر معرفی خواهد شد. البته برعکس آیفون، بین زمان معرفی و عرضه مینی آیپد، فاصله ی زیادی خواهد بود. چرا که اپل قصد دارد از این محصول به تعداد کافی برای فصل خرید تعطیلات آخر سال کنار بگذارد.


    منبع خبر:



    لطفا منبع خبر را ذکر نمایید.
صبر کنید ..
X