اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

شایعه خرید Redmatica توسط اپل

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • شایعه خرید Redmatica توسط اپل

    از شواهد این گونه استنباط میشود که اپل، Redmatica یک شرکت ایتالیایی را که در حوزه نرم افزار تدوین موسیقی فعالیت دارد، خریده است.
    منبع خبر گزارشی است که امروز در وبلاگ ایتالیایی Fanpage منتشر شد. شواهد مبتنی بر خرید این شرکت ایتالیایی، از هیأت ایتالیایی نظارت بر فعالیت های رقابتی در حوزه صنعت (AGCOM)، بدست آمده است. البته تا این لحظه خبری مبنی معامله با اپل روی وب سایت شرکت Redmatica قرار نگرفته است.
    این شرکت کوچک چندین نرم افزار تدوین موسیقی مانند keymap pro,Promanager و GBSamplerManager تولید می کند. Redmatica در Correggio، شهری کوچک با جمعیتی حدود 25000 نفر واقع شده است.
    اگر اپل واقعاً این شرکت را خریده باشد، به کمک برنامه نویسان این شرکت قادر خواهد بود تا نرم افزارهای حرفه ای برای موسیقی دانان و آهنگسازان ارائه نماید. علاوه بر این، مالکیت Redmatica توسط اپل به تقویت اپلیکیشن GarageBand و همچنین اپلیکشن های ساخت و تدوین موسیقی برای مک و iOS منجر میگردد.



    جالب این جا است که سود سهام این شرکت سالانه کمتر از صد هزار یورو و درآمد آن تنها 26000 یورو است. بر خلاف خرید سیری که 200 میلیون دلار برای اپل خرج داشت، برای این خرید، اپل نیاز به ولخرجیِ نداشته است.
    تیم کوک در کنفرانس D10 در پاسخ به Walt Mossberg و Kara Swisher در مورد این شایعه گفت:" من ترجیح میدهم در مورد خریدهای استراتژیک اپل به صورت علنی صحبت نکنم."
    اپل در سال 2010 سیری را خرید و یک سال بعد با عرضه منشی هوشمند، همراه آیفون 4s دنیا را شگفت زده کرد. باید منتظر باشیم تا ببینیم اپل با خرید Redmatica چگونه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

    منبع:
    ویرایش توسط atila63 : https://i-phone.ir/forums/member/69303-atila63 در ساعت 31-05-2012, 03:15 AM
صبر کنید ..
X