اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیفون نسل بعد باز هم شایعه 4 اینچ بودن را به خود گرفت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیفون نسل بعد باز هم شایعه 4 اینچ بودن را به خود گرفت

    بار دیگر شایعاتی درباره آیفون نسل بعدی منتشر شده که به وقوع پیوستن آن ها دور از ذهن نیست، خواه نام آن iPhone 6, iPhone 5 و یا iPhone 4G باشد، تغییراتی را می پذیرد که اکنون به آن می پردازیم. طبق این گزارش جدید، که از منبع موثق iLounge.com منتشر شده، آیفون نسل بعدی دارای صفحه نمایش 4 اینچی می باشد و همچنین درگاه شارژ ( Dock) آن نیز کوچکتر شده است و پشت آن حالتی نیمه فلزی به خود گرفته !



    آیفون نسل جدید، دارای ضخامت کمتر و طول بیشتر نسبت به آیفون 4s می باشد، طول آن 10mm افزایش داشته و حدود 20 درصد ضخامت آن کمتر شده، به عبارتی دیگر ضخامت آن 2mm از آیفون 4s کمتر است و می توان گفت که تقریباً یکسان است. با توجه به این خبر، اپل یک تغییر عمده در پشت آیفون اعمال کرده و جنس آن از فلز است و فاقد منحنیست.


    پیشبینی می شود در آیفون نسل جدید از شیشه های موسوم به 2 Gorilla Glass استفاده کند چرا که ضخامت آن ها کمتر و باعث صرفه جویی در حجم می شود، اما از کیفیت آن کاسته نمی شود. تغییری که اپل از سال 2007 تا کنون در آیفون اعمال کرده تنها افزایش رزولوشن می باشد. شاید در امسال اپل این سنت خود را بشکند و صفحه نمایش را بزرگ تر کند.

    اپل همچنین قصد دارد در آیفون نسل بعدی درگاه شارژ را کوچکتر کند، این درگاه کمی بزرگ تر از اندازه اسپیکر یا میکروفون در آیفون 4s می باشد و از 30 پین به 16 پین کاهش پیدا می کند. به نظر می رسد اپل این تغییر را در تمام دستگاه های خود اعمال کند.




    منبع خبر:
صبر کنید ..
X