اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل - ارسال کیس هایی به فروشگاه های زنجیره ایی آمریکا در رابطه با آیپد نسل سوم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اپل - ارسال کیس هایی به فروشگاه های زنجیره ایی آمریکا در رابطه با آیپد نسل سوم

    بنا به گزارشاتی از سایت خبری "PhoneArena.com" به نقل از یک منبع ناشناس به تازگی به تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای آمریکا کیس های ارسال شده که مربوط به آیپد نسل سوم می باشد، همچنین بر روی کیس های ارسالی اخطاری نوشته شده است که مبنی بر آن است تا زمان معرفی آیپد نسل سوم از سوی شرکت اپل، نباید این کیس ها را رونمایی کرد.
    بر اساس گفته های این منبع ناشناس
    محموله های ارسالی تنها به معدود کیس هایی محدود نمی شود، بلکه تعداد آن ها به بیش از هزار عدد با مارک "targus versavu" می رسد که به 360 فروشگاه زنجیره ایی در آمریکا ارسال شده اند.
    همانطور که می دانید تاکنون قطعاتی از اجزای آیپد نسل بعدی به بیرون درز کرده است، همچنین ما فهمیدیم نسل سوم آیپد دارای صفحه نمایشی با وضوح بالا و کمی ضخامت بیشتر نسبت به آیپد 2 معرفی خواهد شد.

    با وجود تغییراتی جزعی در نسل سوم آیپد بنا به گزارشات احتمال می رود که اسمارت کاور فعلی، بر روی نسل جدید تبلت اپل نیز قابل استفاده باشد، هرچند که این کاور تنها از پنل جلوی آیپد محافظت می کند اما به تازگی گزارشاتی مبنی معرفی اسمارت کاوری جدید از سوی اپل در کنفرانی هفتم مارس (17 این ماه در روز چهارشنبه) منتشر شده است که انتظار می رود این کاور علاوه بر پنل جلو از قاب آلمینیومی پشت نیز محافظت کند (تصویر زیر گویای این شایعه می باشد هر چند که فعلا" خبری به صورت رسمی مبنی بر تایید این شایعه منتشر نشده است).


    منبع:
    ویرایش توسط Aryansam : https://i-phone.ir/forums/member/176810-aryansam در ساعت 06-03-2012, 12:45 AM
صبر کنید ..
X