اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سرانجام Moto X معرفی شد

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ خبر ویژه ] سرانجام Moto X معرفی شد

    Moto X ، نامی است که ماه هاست آن را می شنویم که قرار است تلفن رویایی بعدی موتورولا باشد. این شرکت در مراسم نه چندان رسمی امشب خود سرانجام از این دستگاه پرده برداری کرد. تلفنی که با شعار “طراحی شده توسط شما، ساخته شده در آمریکا” عرضه شده است.



    از نظر سخت افزاری شاهد یک دستگاه ۴.۷ اینچی با رزولوشن 720 (ppi 316) خواهیم بود. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری این دستگاه 2200mAh می باشد که طبق گفته موتورولا برای یک استفاده معمولی همراه با استفاده معقول از 4g مدت زمان ۲۴ ساعت برای شما کار خواهد کرد. دوربین پشت آن ۱۰ مگاپیکسل با تکنولوژی clear pixel می باشد و دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسل است. از نظر ارتباطات Bluetooth 4.0، USB 2.0 برای وصل کردن به کامپیوتر، 802.11a/b/g/n/ac ، GPS و نانو سیم کارت در نظر گرفته شده است. در پایان ماه جاری میلادی نسخه ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۱۹۹ دلار در کشور آمریکا برای ۵ اپراتور اصلی این کشور عرضه خواهد شد. همچنین نسخه ۳۲ گیگابایتی آن مختص اپراتور AT&T خواهد بود و با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.



    اما نکته جالب این دستگاه قابلیت شخصی سازی آن می باشد. موتورولا برای اینکار وبسایت Moto Maker را معرفی کرده است. کاربر ابتدا باید رنگ پشت دستگاه را از میان ۴ گروه رنگی انتخاب کند. یکی از این گروه ها چوب می باشد که به گفته موتورولا رنگ نیست و از چوب واقعی در پشت دستگاه استفاده خواهد شد. سپس رنگ پنل جلویی از میان رنگ مشکی و سفید انتخاب خواهد شد. در مرحله بعدی رنگ دکمه ها و کناره های دستگاه را انتخاب خواهید کرد. در پشت دستگاه متن مورد نظر خود را می نویسید و ظاهر دستگاه برای شما آماده است. اما این تمام امکانات شخصی سازی نیست. شما حافظه مورد نظر دستگاه را از میان ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت انتخاب می کنید، متنی که دوست دارید هنگام روشن شدن دستگاه ببینید را وارد می کنید و در آخر رنگ کابل و شارژر را از میان سفید یا مشکی انتخاب می کنید. در آخرین مرحله می توانید انتخاب کنید دستگاه شما از طرف کارخانه برروی اکانت گوگل شما تنظیم شود. یک مرحله پیشنهادی هم انتخاب هدفون از میان هدفون های رنگی که شرکت موتورولا با همراهی شرکت SOL آن ها را تهیه کرده است، می باشد. در نهایت دستگاه شما در آمریکا تولید خواهد شد و ۴ روز بعد به شما تحویل داده می شود. قابلیت شخصی سازی فعلا مختص اپراتور AT&T و کشور آمریکا می باشد.



    موتورولا گفته که این دستگاه یک نسخه خالص آندروید با کمی بهبود را اجرا می کند. به عنوان مثال برنامه دوربین پیشرفته تر شده و قابلیت های صوتی جدیدی که همیشه فعال هست برروی آن موجود می باشد. نسخه ای که دستگاه با آن عرضه خواهد شد ۴.۲.۲ می باشد و معلوم نیست در چه تاریخی نسخه ۴.۳ آندروید برای این دستگاه عرضه خواهد شد.

    گوگل اعلام کرده یک نسخه از این دستگاه با آندروید کاملا خالص طی ماه های آینده به صورت آنلاک اپراتوری عرضه خواهد شد که احتمالا تنها یک رنگ از این دستگاه را در بر خواهد داشت. این نسخه بوتلودر آنلاک را هم همراه خواهد داشت و آپدیت های آندروید را اول از همه دستگاه ها دریافت خواهد کرد.



    در نهایت این دستگاه فعلا مختص آمریکا می باشد و به صورت لاک در دو قیمت ۱۹۹ دلار و ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد. همچنین اپراتور Rogers کانادا گفته طی این ماه این دستگاه را عرضه خواهد کرد. این اقدام موتورولا کمی عجیب است که فقط آمریکا را تحت پوشش خود قرار داده و فعلا دستگاه را به صورت لاک عرضه می کند و قابلیت شخصی سازی هم مختص یک اپراتور است. کاربران دیگر نقاط جهان فعلا باید منتظر بمانند تا ببینند چه تاریخی برای عرضه نسخه جهانی و آنلاک آن و همچنین قیمت آن در نظر گرفته شده است.
صبر کنید ..
X