اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پردازنده های جدید اینتل سطح بالاتری از کارایی را ارائه خواهند کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • پردازنده های جدید اینتل سطح بالاتری از کارایی را ارائه خواهند کرد

    اینتل رسما اعلام کرد که نسل آینده ی پردازنده های Core i7 به طور کامل عملکرد سه گانه ی گرافیکی را به ارمغان می آورد.
    مطلبی روز چهارشنبه منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است این پردازنده ها دارای یک رده سیلیکون یک پارچه ای جدید باشند که به نسبت مدل های قبلی عملکرد دو براری یا حتی سه برابر نیز ارائه کنند . مطمئنن در کنار این پردازنده های جدید سری چیپ های گرافیکی اینتل یعنی Intel HD Graphicنیز بروز رسانی می شود مدل جدید با نام HD 5000 شناخته می شود.
    اینتل می خواهد از رده ی جدید پردازنده های گرافیکی خود با نام های Iris و Iris Pro همراه با Haswell پرده برداری کند که ۳ لایه ی سیلیکونی برای Core i7 را تامین می کند. انتظار می رود اپل در سال های آتی از این پردازنده ها در دیوایس های مک خود استفاده کند.همانطور که در هر نسل از CPU ها مشاهده کردیم این بار هم یک سری سخت افزار برای هماهنگی و اقزایش سطح عملکرد با چیپ های نسل چهارم Core i7 وجود خواهد داشت .




    با توجه به اینکه نسل قبلی پردازنده های اینتل دستاورد های اندکی در Ultrabook های مربوط به اینتل و لپ تاپ ها و دسکتاپ ها (کامپیوتر های رو میزی) داشت پیش بینی می شود Iris و Iris Pro دستاورد های عظیمی به همراه داشته باشد چرا که در تست این پردازنده ها معلوم شده است که می توانند حتی تا سه برابر نسبت به نسل های پیش عملکرد قابل توجهی ارائه کنند.
    همانطور که توسط Engadget گزارش شد محصولات جدید اینتل با Intel HD 5000 با 15W TPD سری U شروع می شود (TPD = قدرت طراحی گرمایی یا طراحی توان حرکتی) و با گرافیک های جدید Iris با 28W سری U ادامه می یابد و Iris Pro با 47-55W سری H که جایگزین DRAM می شود برای حافظه ی اشتراک گذاری اطلاعات استفاده می شود پایان می یابد و وعده داده شده است سرعت دو برابری نسبت به پردازنده های فعلی ایجاد کند.



    بیشترین جذابیت محصولات جدید اینتل در سرعت سه برابری رندر کردن برای سری R پردازنده های دسکتاپ ها با 65-84W است.
    با توجه با اسناد ارائه شده توسط اینتل Iris Pro در لپتاپ های سری M و دسکتاپ های سری K وجود خواهند داشت.هم اکنون مک بوک ایر های ۱۱ و ۱۳ اینچ از دو چیپ سری U و پردازنده های دو هسته ای Core i5 Ivy Bridge در دستگاه های استاندارد و Core i7 برای دستگاه های سفارشی استفاده می کنند. از سری Core i5 M و Core i7 چیپ ها برای مک بوک پرو و مک بوک پرو با صفحه ی نمایش رتینا استفاده می شود.اینتل همچنین مجموعه ای از سه قابلیت DirectX 11.1, OpenGL 4 and OpenCL 1.2. Display که شامل پورت های 2K و 4K و پشتیبانی از ۳ صفحه ی نمایش می شود را ارائه می دهد. گفتنی است این قابلیت ها باعث می شود که کاربر دیگر نیازی به استفاده از یک کارت گرافیکی مجزا برای چند پنل را نداشته باشد .



    امید است با عرضه ی این پردازنده ها دنیای تکنولوژی وارد رده ی جدیدی از عملکرد و سرعت پردازنده ها شود.

    منبع خبر :




    منبع خبر محفوظ است!

    ویرایش توسط iSnakeS : https://i-phone.ir/forums/member/101370-isnakes در ساعت 02-05-2013, 11:52 PM
صبر کنید ..
X