اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیا این پلی استیشن 4 است؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیا این پلی استیشن 4 است؟

    سونی از رویدادی مرتبط با پلی استیشن در روز ۲۰ام فوریه خبر می دهد که بنظر میرسد در آن از نسل بعدی کنسل های خانگی خود پرده برداری خواهد کرد . سونی در یک توییت اعلام کرده که این رویداد به ما امکان میدهد تا به آینده نگاه کنیم و حتی در یک تیزر ویدئوی تصویری اجمالی از نسل بعدی پلی استیشن را به نمایش گذاشته است . ویدیوی نمایش داده شده به واقع تصویری از نماد دکمه های پلی استیشن است اما جلوه های نورانی بکار گرفته شده در تیزر ویدئو یی حکایت از چیز دیگری دارد .


    در هر صورت باید تا کمتر از سه هفته دیگر برای دیدن نسل بعدی پلی استیشن منتظرر بمانیم , دستگاهی که بر طبق گزارشات با کد اسم Orbits (مدار) شناخته میشود .



    تیزر ویدئویی پلی استیشن ۴

    Michael Pachter تحلیلگر دنیای صنعت همچنین خبر میدهد که سونی تعداد دعوتنامه های ارسالی برای سرمایه گذاران را افزایش داده است . با اطمینان کامل نمیتوانیم بگوییم که محصول پیش رو همان پلی استیشن ۴ هست اما بطور قطع اتفاقی مهم در پیش است . پیش از این تیرز تبلیغاتی , بسیاری معتقد بودند که سونی پیش از نمایشگاه E3 یا بعد از آن از نسل بعدی کنسول خود پرده برداری خواهد کرد . Kaz Hirai مدیر عامل سونی پیش از این اشاره کرده بود که شرکت ممکن است روندی را که قبلا برای ارایه محصولات تازه خود انتخاب کرده بود را ادامه دهد . به این صورت که ابتدا منتظر رقبای خود بماند و سپس محصولی قدرتمند تر را ارایه دهد. پلی استیشن ۳ به فاصله یکسال بعد از ایکس باکس ۳۶۰ روانه بازار شد که باعث شد همسو با رقیب خود پیش برود.

    به هرحال سونی سابقه ارایه محصولات جدید پیش از نمایشگاه E3 را دارد . پلی استیشن ویتا که با کد اسم NGP شناخته میشد در تاریخ ۲۷ام ژانویه معرفی شد . پس این سابقه وجود دارد و جای تعجب نیست اگر در ۲۰ام فوریه شاهد نسل بعدی پلی استیشن باشیم اتفاقی که احتمالا باعث حیرت مایکروسافت خواهد شد .



    منبع خبر :



    لطفا منبع ذکر شود
    ویرایش توسط ehsan.al : https://i-phone.ir/forums/member/104117-ehsan-al در ساعت 02-02-2013, 11:53 AM
صبر کنید ..
X