اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سامسونگ از Chromebox رونمایی کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سامسونگ از Chromebox رونمایی کرد

    زمانی که یک chromebook را بخواهیم به یک کامپیوتر تبدیل کنیم chromebox تولید می شود. محصول جدید سامسونگ ChromeBox نام دارد. روز گذشته سامسونگ از این محصول ۳۲۹ دلاری رونمایی کرد. علاوه بر این محصول سری جدید Chromebook Series 5 550 معرفی شد. این محصول نسخه ۱۹ سیستم عامل کروم را اجرا می کند و دارای یک CPU اینتل می باشد.


    ظاهرا اپل باید دست به کار شود زیرا طراحی این محصول بسیار بسیار شبیه به Mac Mini می باشد. حتی اندازه ی آن ها یکی می باشد. Chromebox بسیار سبک می باشد. برروی آن لوگوی سامسونگ و لوگوی کروم حکاکی شده است. دو طرف آن خالی می باشد. در جلو دو ورودی USB دارد به همراه یک خروجی اسپیکر. در پشت آن هم دیگر اتصالات موجود است. برخلاف Mac Mini این محصول پورت های زیادی ندارد.



    مشخصات سخت افزاری آن هم زیاد قوی نمی باشد. چون شعار گوگل این بوده که این سیستم عامل بسیار سبک است و نیازی به سخت افزار قوی ندارد. دارای یک CPU با قدرت 1.9GHz دو هسته ای از سری Intel Celeron B840 که جزو Sandy Bridge ها به حساب می آید, است. ۴ گیگابایت رم دارد و همراه آن یک هارد ۱۶ گیگابایتی SSD موجود است. دارای Wifi و بلوتوث ۳ است که برای کار ما ماوس و کیبورد وایرلس است. جالب این است که پورت VGA ندارد و فقط دارای پورت DVI می باشد.


    همانطور که گفتیم این محصول از Chrome OS 19 استفاده می کند. نسخه ی جدیدی که از امروز در دسترس است. قبلا در خبر ها كه داشتیم گوگل در طراحي این نسخه از مک و ويندوز الهام گرفته است . در نسخه نهایی Google Drive هم به دیگر بخش ها افزوده شده است.


    منبع:
    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 30-05-2012, 12:43 PM
صبر کنید ..
X