اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

معرفی دوربین Cyber-shot جدید Sony به نام DSC-TX200V

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • معرفی دوربین Cyber-shot جدید Sony به نام DSC-TX200V

    شرکت Sony دوربین Cyber-shot جدید خود را با امکانات خاص و طراحی زیبا بنام DSC-TX200V معرفی کرد، اولین چیزی که نظر هر بیننده ایی را به این دوربین جلب می کند طراحی زیبا و خاص آن می باشد که قسمت جلوی آن توسط یک شیشه ی تقویت شده احاطه شده

    و در قسمت دیگر آن صفحه نمایش OLED با سایز 3.3 اینچ دیده می شود، این دوربین زیبا با توجه به تعبیه ی شیشه ی یک تکه تقویت شده ی آن و علاوه بر خاصیت ضد گرد و غبار و ضد یخ بودن (حداکثر تا دمای 14 درجه ی فارنهایت) می تواند تا عمق 5 متر در زیر آب نیز دوام بیاورد.


    در کنار طراحی بسیار زیبا و باریک DSC-TX200V می توان به سنسور 18.2 مگاپیکسلی "Exmor R" و پردازشگر "BIONZ" (افزایش حساسیت) اشاره کرد که این دوربین را برای عکاسی در محیط کم نور به بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

    از دیگر ویژگی های این دوربین می توان: حالت لرزشگیر دست اپتیکال بصورت خودکار ، حالت Optical SteadyShot Active Mode برای تثبیت بهتر تصاویر ، فوکوس خودکار سریع با سرعت 0.13 ثانیه در شرایط نور کافی (روز) و 0.25 ثانیه در شرایط نور کم را نام برد.

    شرکت سونی اعلام کرده که DSC-TX200V در سه رنگ نقره ای، قرمز و بنفش و در ماه مارس (دو ماه دیگر) به قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد، دیدن سایر عکس ها در اینجا.
    منبع:
صبر کنید ..
X