اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بررسی اسمارت فون Sony Xperia S

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بررسی اسمارت فون Sony Xperia S

    همانطور که می دانید شرکت سونی (سونی اریکسون) برای معرفی این اسمارت فون از ترفند جالبی استفاده کرد چرا که هر روز یک عکس را بطور مرتب و به صورتی که کاملا گوشی در آن ناشناخته بماند در وب منتشر می نمود تا هم بر سر زبان ها بیافتد و هم طرفداران خود را برای

    عرضه این محصول جدید تشنه نگه دارد، البته در نگاه اول می توان 2 ایراد اصلی از این اسمارت فون گرفت: 1. عدم استفاده از اندروید آیس کریم ساندویچ در هنگام عرضه و معرفی. 2. ضخامت آن نسبت به دیگر اسمارت فون ها کم نیست.


    طراحی

    در نگاه اول شاید Xperia S شانس زیادی را برای رقابت در طراحی نداشته باشد (به خاطر مستطیلی بودن آن با رنگ مشکی براق) اما یکی از قسمت هایی که این اسمارت فون را منحصر بفرد کرده وجود یک نوار پلاستیکی است که دکمه های لمسی در آن تعبیه شده است.


    با چرخاندن این اسمارت فون به اطراف و مشاهده کنار آن واقعا نمی توان آن را یک اسمارت فون باریک نامید چراکه اسمارت فون هایی مانند موتورولا ریزر یا سامسونگ گلکسی S2 واقعا باریکتر از Xperia S هستند.


    البته این ضخامت مشکلی را برای شما بوجود نمیارد چراکه براحتی و بدون مشکل در جیب شما جای می گیرد، فقط در مقایسه با اسمارت فون های چون موتورولا ریزر و یا سامسونگ گلکسی S2 کمی ضخیم تر است.

    صفحه نمایش Xperia S نیز به قطر 4.3 اینچ و رزولوشن 1280*720 مجهز شده که با گلکسی نکسوس برابری می کند، آیکن ها در صفحه نمایش واقعا روشن و شفاف هستند و در مورد نمایش متن، پخش ویدیو و عکس هم از کیفیت نمایش خوبی برخوردار است.

    پردازنده

    در داخل Xperia S پردازشگر 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای بکار رفته که در تست پخش ویدیوهای HD و یا بازی هایی 3D با گرافیک بالا به خوبی عمل کرده و موجب شده که Xperia S بسیار سریع و بدون تاخیر در پردازش باشد.


    دوربین

    این اسمارت فون به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور Exmor R مجهز شده، ما قبلا شاهد استفاده از این سنسور در دوربین اسمارت فون های Arc و Arc S بوده ایم که عکس هایی با شفافیت بالا را گرفته اند.

    در حالت آماده باش با فشردن دکمه دوربین 1.5 ثانیه طول می کشد تا دوربین آماده برای تصویر برداری شود.


    نرم افزار

    سیستم عامل Xperia S اندروید 2.3 Gingerbread (شیرینی زنجفیلی) است که این ورژن در زمان عرضه این اسمارت فون آخرین نسخه سیستم عامل اندروید نبود، شرکت سونی اعلام کرده که آپدیت به اندروید 4 را بزودی برای Xperia S عرضه می کند.

    البته بهتر بود که در زمان عرضه ی این اسمارت فون از آخرین نسخه اندروید استفاده می شد، زمان عرضه Xperia S در بریتانیا ماه مارس (2 ماه دیگر) می باشد.

    دانلود کلیپ Xperia S



    منبع:
    ویرایش توسط Aryansam : https://i-phone.ir/forums/member/176810-aryansam در ساعت 21-01-2012, 01:13 AM
صبر کنید ..
X