اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

برترین اسمارت فون های معرفی شده در ces2012

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • برترین اسمارت فون های معرفی شده در ces2012

    نمایشگاه ces212 نیز امسال برگذار شد و با کلی گجت ها و سمارتفون های جدید به پایان رسید
    سعی داریم مروری بر غول های این نمایشگاه بی اندازیم ...
    Sony :
    سونی ازاریکسون جدا شد و گوشی Xperia ion خود را با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و نمایشگری که از عهده نمایش ویدئوهای با وضوح ۷۲۰p برمیآید و پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی عرضه کرد .
    گوشی شاخص دیگر این شرکت Xperia S بود که با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و امکان ارتقا به اندروید ۴٫۰ رونمایی شد .


    Lumia 900 ٬ محصول جدید نوکیا که با بدنه یکپارچه پلیکربناتی اش جلب توجه کرد، این گوشی صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی AMOLED دارد و نخستین گوشی ویندوزی است که از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. پردازنده این گوشی ۱٫۴ گیگاهرتزی میباشد .


    HTC Titan II : این گوشی که از سیستمعامل ونیدوز بهره میبرد ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی، لنز زاویه باز و دو فلش LED دارد، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از ویژگی های این گوشی است.


    LG:
    گوشی Spectrum ال جی، نمایشگر ۴٫۵ اینچی با فناوری IPS دارد که رقیب فناوری ریتنیای آیفون به حساب می آید.


    موتورولا، Droid 4 را به نمایش گذاشت، این گوشی که مجهز به اندروید ۲٫۳ است، پردازنده دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. داشتن یک کیبورد فیزیکی کشویی از مشخصات ویژه این گوشی است.


    شرکت Huawei، دو گوشی Ascend P1 S و Ascend P1 را به نمایش گذاشت که هر دو صفحات نمایش سوپر AMOLED داشتند و بسیار کم ضخامت بودند. گوشی Ascend P1 S با داشتن تنها ۶٫۶ میلیمتر ضخمات، باریک ترین گوشی هوشمند دنیا در حال حاضر محسوب می شود.


    منبع : Cnet .
    شناسایی دستگاه ها از بلاگ ۱پزشک .
صبر کنید ..
X