اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

فروش آیفون 4ُs در چین متوقف شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • فروش آیفون 4ُs در چین متوقف شد

    امروز روز رسمی فروش آیفون جدید در چین بود , اما پس ازهرج و مرج به وجود آمده و تقاضا های بسیار زیاد در فروشگاه های خرده فروشی اپل در پکن , این شرکت به طور موقت فروش آیفون 4S را در پنج Apple Store موجود در چین متوقف کرد .
    سخنگوی اپل اعلام کرد " که تقاضا برای آیفون 4S به طرز باور نکردنی زیاده بوده است و تمامی آیفون 4s های موجود در فروشگاه ها فروخته شده اند " . او در ادامه توضیح داد که " متاسفانه ، ما قادر به باز کردن فروشگاهمان در Sanlitun نبودیم و به علت ازدحام بسیار زیاد و همچنین برای اطمینان از امنیت مشتریان و کارکنان ما , آیفون 4s هم اکنون در فروشگاه های موجود در پکن و شانگهای در دسترس نخواهد بود ."

    در این بیانیه اشاره شد که مشتریان هنوز هم قادر خواهند بود از طریق وب سایت اپل اقدام به خرید کنند . اما با این حال فروشگاه آنلاین اپل در چین نیز تمامی آیفون 4s ها را به فروش رسانده است و هیچ گونه سفارش جدیدی را مورد تایید قرار نمیدهد .

    هرج و مرج اصلی به این دلیل وجود آمد که عده ایی از افراد سودجو پس از خرید چند آیفون اقدام به فروش آنها با قیمت بالاتر در بین جمعیت میکردند . همچنین افرادی که در سرمای شب به انتظار آیفون 4s نشسته بودند پس از اعلام توقف فروش به ستوه آمده و اقدام به پرتاب تخم مرغ به سمت فروشگاه کردند .







    منبع 1 و 2
    Rest in peace Steve
    Do What You Love
    Steve Jobs
صبر کنید ..
X