اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

دفترچه ی اموزشی اپل برای کارمندان اپل استور ؛ ازمنع استفاده در بعضی لغات تا استفاده از زبان بدن !

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • دفترچه ی اموزشی اپل برای کارمندان اپل استور ؛ ازمنع استفاده در بعضی لغات تا استفاده از زبان بدن !

    برخی جزیات فاش شده از دفترچه ی اموزشی اپل برای کارمندان اپل استور ها نشان میدهد چگونه این کمپانی استفاده از body language ، یا منع استفاده از بعضی لغات و استفاده ی لغات جایگزین به جای انها را به کارمندانش اموزش میدهد .

    این اطلاعات محرمانه این هفته از طریق gizmodo منتشر شد . اطلاعاتی که به دفترچه ی راهنما با نام "اموزش های روانشناسی " مربوط میشود . این کتاب برای اطمینان از رضایتمندی مشتری از خرید اماده شده است .

    به عنوان مثال طبق این کتاب یک کارمند اپل استور به یک مشتری که "احساس" میکند یک مک بوک برای او گران است اینگونه پاسخ میدهد . " شما رو درک میکنم ، منم فکر میکنم قیمت کمی گران است ولی نسبت به قابلیت ها و نرم افزار های فوق العاده ،مک بوک قیمت مناسب دارد "

    یا در قسمت دیگر از کتابچه ی راهنما ، لغات ، اصطلاحات و مفاهیمی است که کارمندان اپل از گفتن انها منع شده اند. مثلا ، کارمندان موظفند به جای گفتن کلمه ی "کرش " در هنگام به مشکل خوردن برنامه هااز جملاتی مانند ناگهان خارج شد ،یا برنامه جواب نمیدهد استفاده کنند .

    قسمتی ار این دفترچه ی راهنما ؛





    یا در قسمتی دیگر کارمندان را از "جر و بحث " کردن در مورد مشکلات محصولات منع میکند.
    همچنین این دفترچه مفاهیمی ابتدایی از استفاده از حالات های چهره یا همان body language را به کارمندان یاد میدهد .
    یک نظرسنجی برگزار شده توسط NPD نشان میدهد ۶۰ درصد خریداران گفته اند مایل به خریدهایی دیگر از این کمپانی نسبت به تجربه ی قبلی خرید خود و خدمات پس از فروش اپل هستند .


    ویرایش توسط parham7 : https://i-phone.ir/forums/member/14861-parham7 در ساعت 29-08-2012, 01:12 AM
صبر کنید ..
X