اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اندازه صفحه نمایش آیفون نسل بعد تائید شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اندازه صفحه نمایش آیفون نسل بعد تائید شد


    هرچقدر به ماه سپتامبر نزدیک می شویم، شایعات مربوط به آیفون نسل بعد بیشتر به واقعیت نزدیک می شوند و جزئیات بیشتری به بیرون درز می کند، همانطور که می دانیم، یکی از برجسته ترین شایعات مربوط به آیفون نسل بعد صفحه نمایش بزرگ تر است. امروز طبق گزارشی از 9to5mac, شواهدی از برنامه Simulator ( شبیه ساز ) که مربوط Xcode است به بیرون درز کرده که نشان دهنده اندازه دقیق صفحه نمایش آيفون نسل بعد است. طبق این شواهد، اندازه صفحه نمایش آیفون نسل بعد ۴ اینچ است، و روزولوشن آن 640 × 1136 اعلام شده است. این یعنی صفحه نمایش آيفون تنها در طول بزرگی داشته و هیچ گونه تقییری در عرض متحمل نشده است. به واسطه این تغییرات شرایط هم برای دیگر ویژگی های جدید مهیا می شود، به عنوان مثال، LTE که باعث افزایش چشمگیر سرعت اینترنت در آيفون می شود مستلزم وجود یک باتری بزرگ و قدرتمند تر است. و با بزرگ تر شدن آیفون, باتری هم می تواند بزرگ تر شود و بیشتر پذیرای LET باشد.

    با این رزولوشن و اندازه صفحه، یک سطر دیگر از برنامه ها به آیفون نسل بعد نیز اضافه می شود. تصاویر این Simulator در تصویر زیر مشخص شده است، برای iOS 5 همان ۴ سطره کنونی، اما با فاصله زیاد، ولی iOS 6 با ۵ سطر از برنامه ها.


    با یافتن این مدرک، قدم بزرگی در پیشبینی ظاهر آيفون نسل بعد برداشته شده است. بدون شک چیزی همانند مدل های به بیرون درز کرده است. احتمال می رود آيفون نسل بعد در ۱۲ سپتامبر عرضه شود. با توجه به چیدمان آیکان های iOS 5 در صفحه نمایش آیفون نسل بعد، به نظر می رسد این شواهد درست است، زیرا نشان دهنده تمهیدات اپل برای سیستم عامل های قدیمی خود در آيفون نسل بعد است.






    منبع: 9to5mac




    لطفاً منبع خبر حفظ شود
صبر کنید ..
X