اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اسمارتفون اندرویدی فوق امن شرکت بوئینگ در راه است

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اسمارتفون اندرویدی فوق امن شرکت بوئینگ در راه است

    حتما" نام "بوئینگ" برای شما آشنا می باشد، درست حدس زدید همان کمپانی عظیمی و نام آوری که بارها، هواپیماهای ایرباس و جنگنده ی این شرکت را در آسمان دیده اید، اما فعالیت این شرکت عظیم تنها به ساخت هواپیما و جنگنده خلاصه نمی شود بلکه حضور پر رنگی در ضمینه ی صنایع دفاعی، فضا و امنیتی دارد.

    خبر تازه آنکه رئیس شرکت بوئینگ "Roger Krone" در روز پنجشنبه بیان کرد که در حال کار بر روی اسمارتفونی با پلت فرم اندروید می باشد، هدف از اجرای این پروژه استفاده از این اسمارتفون توسط مامورین سازمان های دولتی در مناطقی است که نیاز به امنیت بسیار بالا در ارتباطات دارند، Krone در ادامه ی سخنان خود گفت که "Boeing phone" از شبکه های بیسیم برای ارتباط استفاده خواهد کرد و قرار است در سال جاری معرفی گردد.
    همچنین بنا به گزارش یک مجله ی دفاع ملی به نقل از Roger Krone به این موضوع اشاره می کند که "ما قصد داریم اسمارتفونی با قیمت پایین تولید کنیم اما انتظار این را نداشته باشید که قیمت آن از اسمارتفون های امروزی موجود در بازار پایین تر باشد"، بنابراین با یک تحلیل ساده می توان دریافت امنیت بالایی که قرار است برای ساخت این اسمارتفون که یکی از ملاک های اصلی تولید آن می باشد، تا حدودی بر منطقی بودن گفته های Krone دلالت می کند.

    همچنین "Brian Palmer" معاون رئیس بخش زیرساخت های امن بوئینگ گفت که ما بر این باوریم که علاقه ی قابل توجهی در بخش صنایع دفاعی به اندازه ی بخش اطلاعاتی در جهان تجاری وجود دارد.
    به گفته ی سایت خبری "technobuffalo": اگر شما فکر می کنید که برای موبایل خود مبلغ بسیاری را هزینه کرده اید، Brian Palmer در این مورد توضیح می دهد که شرکت های رقیب معمولا" برای ساخت یک اسمارتفون با امنیت بسیار بالا، مبلغی بین 15.000 تا 20.000 دلار را برای مشتریان هزینه می کنند که رقم قابل توجهی به حساب می آید، فعلا" به صورت قطعی مشخص نشده که شرکت بوئینگ چه مبلغ و نام تجاری را برای اسمارتفون خود در نظر بگیرد اما احتمال می رود که قیمت آن از اسمارتفون های امن شرکت BlackBerry بیشتر باشد.

    با خواندن مطالب بالا حتما" این سوال در ذهن شما تداعی می شود که چرا شرکت بوئنگ پلت فرم اندروید را برای اسمارتفون آینده ی خود انتخاب کرده؟
    در پاسخ به این سوال باید گفت که Krone در این رابطه توضیح می دهد هدف ما از انتخاب پلت فرم اندروید این است امکان آن را به مشتریان بدهیم که بتوانند به هر اپلکیشنی که می خواهند و مورد نیازشان هست در اسمارتفون فوق امن خود از آن استفاده و به آن دسترسی داشته باشند.

    منبع خبر
صبر کنید ..
X