اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیپد نسل سوم با کابلی نازک تر و با دوام تر همراه است

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیپد نسل سوم با کابلی نازک تر و با دوام تر همراه است

    جزئیات مختصری راجع به لوازمی که با ایپد جدید عرضه میشود. کابل اتصال دهنده 30 گیره ای که مربوط به آیپد نسل سوم می باشد کمی طرح متفاوت تری نسبت به کابل های آیپد و ایفون های قدیمی تر دارد. پیرامون کابل کمی باریکتر شده, تغییری که به کابل کمک می کند انعطاف پذیرتر باشد و احتمال پیچ خوردگی و خرابیِ کمتری داشته باشد. این قابلیت امکان پیچیدن آن را به دور خودش یا به دور لوازم دیگر راحت تر میکند.

    یکی از مشکلات عمده ای که کابل اتصال دهنده همیشه دارد فشاری است که به کابل هنگام کشیدن می آید. آن مقدار روکش اضافه دور کابل در نزدیکی "USB" اتصال دهنده به منظور رفع این نقص است. این به روز رسانی به این منظور طراحی شده که از چین خوردگی و پاره شدگی در انتهای کابل جلوگیری کند.
    کابل جدید این قابلیت را که باعث می شود فشار کمتری به انتهای کابل ها وارد شود را در هر دو انتها داراست که تحمل کابل ها را در دو پایانه افزایش میدهد.

    ما به شخصه کابل های اتصال دهنده ی زیادی داشته ایم که از انتها پاره شده اند و تاشدگی های دائمی و فشار در انتهای آن ها باعث شده که پوشش ان پاره شود. به همین دلیل این فقط یک تغییر کوچک اما اساسی است برای کابل ساییده شده و توقف این خرابی ها.

    تغییر عظیمی نیست, اما این جالب است که اپل به مشکلاتی که کابل ها دارند توجه کرده و حرکتی در جهت پیشرفت استحکام آن انجام داده است. این یعنی حداکثر توجه به جزئیات...











    منبع خبر:
    ویرایش توسط RedBull : https://i-phone.ir/forums/member/46584-redbull در ساعت 17-03-2012, 04:39 AM
صبر کنید ..
X