اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

شمار کاربران اینترنت به 2.1 میلیارد نفر رسید.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • شمار کاربران اینترنت به 2.1 میلیارد نفر رسید.

    بر اساس گزارش سایت Pingdome تعداد کاربران فعال اینترنت در جهان به بیش از 2.1 میلیارد نفر رسیده است، اگر ما این عدد را با تعداد 360 میلیونی کاربران اینترنت در سال 2000 مقایسه کنیم به رشد قابل توجه این فضای سایبری در طول یک دهه خواهیم رسید.

    همانطور که در تصویر زیر مشخص است، قاره آسیا با 922 میلیون کاربر (44%) در رتبه ی اول و بعد از آن اروپا با 476 میلیون کاربر (23%) در رتبه ی دوم قرار قرار گرفته اند.




    طبق این گزارش در مقایسه ی بین کشورها، کشور چین نیز با داشتن 485 میلیون کاربر اینترنت، یکی از پر استفاده ترین کشورهای جهان از این فضای سایبری است که موجب شده در رتبه ی اول قرار بگیرید.

    این آمار نشان می دهد که تا پایان سال 2011 بیش از 3.1 میلیارد اکانت ایمیل در دنیا وجود داشته و سرویس هات میل با 360 میلیون کاربر یکی از پر کاربردترین سرویس ها بوده است، برنامه ی Outlook مایکروسافت نیز در رتبه ی اول بین دیگر برنامه های چک کردن ایمیل بوده است.

    در مورد شبکه های اجتماعی نیز باید گفت که تا پایان سال 2011 فیسبوک بیش از 800 میلیون کاربر داشته و 200 میلیون نفر از آنها در یک سال اخیر عضو شده بودند و توییتر نیز بیش از 225 میلیون کاربر داشته است.










    منبع:
صبر کنید ..
X