اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بروزرسانی انجمن به ویبولتین ۵

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ مدیریت ] بروزرسانی انجمن به ویبولتین ۵

    با توجه به ترویج شبکه‌های اجتماعی، چند سالی است استقبال کاربران از انجمن‌ها بسیار کم شده است. دلیل این امر، اشباع شدن محتوا و افزایش اطلاعات عمومی اکثریت کاربران دستگاه‌های iOS است.

    اما در هر حال نمی‌توان نقش پر رنگ انجمن‌های تخصصی را در رفع مشکل و رفع نیاز‌های کاربران نادیده گرفت، مخصوصا در اوایل ورود آیفون‌های جدید، مک‌های جدید و محصولات جدید همانند اپل واچ و غیره...

    با این حال همواره ما هم به عنوان اولین مرجع تخصصی اپل، سعی بر بروز‌نگه داشتن این مجموعه بوده‌این و در سال‌های گذشته فعالیت خود را در بلاگ، اپ سنتر و شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام ادامه دادیم و همراه شما بودیم.




    در این مدت انجمن به صورت راکد در آمده بود و فعالیت آنچنانی در آن وجود نداشت اما با توجه حجم بسیار زیاد محتوایی که منتشر شده، تصمیم گرفتیم با بروزرسانی انجمن به ویبولتین ۵ مجددا به اینجا رنگ و بوی جدیدی ببخشیم.

    همانطور که مشاهده می‌کنید سیستم‌ ویبولتین ۵ بسیار متفاوت‌تر نسبت به نسخه قبلی است و هم اکنون با ظاهری ساده‌تر و کاملا واکنش‌گرا، می‌توانید به صورت هرچه ساده‌تر از این سیستم استفاده کنید.

    محتوایی که از ابتدای راه‌اندازی منتشر شده بود همچنان وجود دارد و می‌توانید در صورت نیاز تاپیک‌های جدید هم در بخش‌های موجود ایجاد کنید.

    مشکلات و رفع نیاز‌های نرم‌افزای و سخت‌افزاری اولویت ما برای ارائه خدمات است.

    در کنار این برزورسانی، همچنان می‌توانید از بلاگ و شبکه‌های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام) ما آخرین اخبار حوزه اپل را دنبال کنید و همچنین آخرین اپلیکیشن‌های مک را هم از اپ سنتر مک ما به صورت کاملا مستقیم و رایگان دریافت کنید.
صبر کنید ..
X