اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آموزش دانلود sdk از سایت اپل

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آموزش دانلود sdk از سایت اپل

    سلام ، از اونجای کاربرهای زیادی تمایل دارن از سایت اپل SDK آیفون رو دانلود کنن و اکانت دولوپر هم ندارن ، این آموزش رو مطالعه کنید :


    1- ابتدا به سایت زیر برید :

    iOS Dev Center - Apple Developer

    2- وقتی سایت لود شد دکمه لاگین رو کلیک کنید :



    3- از اینجا به بعد و کلا دانلود حتما باید از فیل تر شکن استفاده کنید تا بتونید لاگین شید ، وقتی این صفحه اومد با اکانت itunes اتون لاگین کنید :



    4 - وقتی لاگین شدید سایت از شما میخواد یه سری اطلاعات عمومی رو پر کنید ، مثل برای چه پلتفرمی میخواید برنامه بنویسید ، برنامتون در چه گروهی جای میگیره (بازی ، ورزش و ... ) چیزهایی از این دست که به دلخواه پر میکنید تا برسید به این صفحه :



    یه ایمیل از طریق اپل به ایمیل شما فرستاده میشه که حاوی یه کد هست ، اون کد رو از ایمیلتون کپی کنید و داخل باکس بالا وارد کنید :




    5- وقتی کد رو وارد کردید با این پیام مواجه میشید که اکانت شما به عنوان دولپر ثبت شده ، البته اشتباه نگیرید چون با این اکانت نمیتونید برنامه عرضه کنید در app store و ... کلا یه چیزه فرمالیته هست .



    6- خب سپس وارد سایت اصلی میشید که میتونید SDK 4.1 رو دانلود کنید ، و همونطور که میبینید شما نمیتونید مثلا نسخه های بتا رو دانلود کنید یا از فروم مخصوص دولوپر ها و سایر امکانات دیگه استفاده کنید :




    موفق باشید .
صبر کنید ..
X