اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

خرید گیفت کارت اپل همراه با آموزش

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • خرید گیفت کارت اپل همراه با آموزش

    اگر از محصولات اپل استفاده می کنید، می دانید که خرید از اپ استور به دلیل جریمه های فعلی و عدم وجود حساب های بین المللی برای پرداخت دشوار است. کاربران ایرانی اپل اغلب این مشکل را با کارت های اعتباری مانند ویزا و مستر کارت حل می کنند. اما بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل استفاده از گیفت کارت اپل یا آیتونز است. اگر می خواهید در مورد گیفت کارت اپل بیشتر بدانید، با ما در مقاله "گیفت کارت اپل" از گیفت استاپ همراه باشید.

    معرفی گیفت کارت اپل


    گیفت کارت اپل یا آیتونز یک مدل کارت اعتباری است که به دو صورت فیزیکی و مجازی ارائه می شود. هر گیفت کارت اپل دارای موجودی یک نوع ارز رایج می باشد. کارت های هدیه قابل بارگیری مجدد نیستند. پس فقط یک بار می توانید آن را استفاده کنید. کارت های هدیه معمولا توسط شرکت ها یا بانک ها صادر می شود. گیفت کارت اپل نیز توسط اپل عرضه شد و یکی از معروف ترین و محبوب ترین گیفت کارت های جهان است. با گیفت کارت، کاربران اپل می توانند حساب خود را شارژ کرده و از خدمات اپل استور بهره مند گردند.

    ویژگی های گیفت کارت اپل


    گیفت کارت اپل جایگزین پول نقد می شود و برای خرید آنلاین از اپ استور صادر می شود.
    گیفت کارت اپل ناشناخته است. بنابراین می توان از آن به صورت ناشناس یا به عنوان هدیه به شخص دیگری استفاده کرد.
    هیچ تاریخ انقضایی برای گیفت کارت اپل وجود ندارد. بنابراین انتخاب خوبی برای هدیه است.
    گیفت کارت اپل قابل بارگیری مجدد نیست. بنابراین پس از انقضای آن دیگر قابل استفاده نیست.
    برای خرید کارت هدیه باید از کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید. البته در ایران به دلیل تحریم ها می توانید با خیال راحت گیفت کارت مورد نظر خود را از سایت های معتبری مانند گیفت استاپ خریداری کنید.

    با انواع گیفت کارت اپل آشنا شوید:


    گیفت کارت اپل


    گیفت کارت اپل یک کارت اعتباری یکبار مصرف می باشد که می تواند برای خرید محصولات، برنامه ها و لوازم جانبی یا خرید موسیقی یا اشتراک iCloud از App Store یا apple.com و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

    گیفت کارت اپل استور


    در این نوع گیفت کارت، لوگوی اپل در پس زمینه آبی کارت ظاهر می شود. یک کد 16 رقمی بازخرید در پشت کارت وجود دارد که با حرف X شروع می شود. علاوه بر کد بازخرید، موارد زیر نیز در پشت گیفت کارت اپل استور دیده می شود:
    پیوند وب سایت پیگیری سهام کارت هدیه
    شماره تماس در صورت نیاز به کمک
    اعلان اینکه کارت هدیه App Store فقط در فروشگاه Apple یا فروشگاه خرده فروشی موجود است و اینکه کارت فقط در فروشگاه iTunes در دسترس است.

    گیفت کارت آیتونز


    گیفت کارت آیتونز بهترین انتخاب برای خرید آنلاین اپلیکیشن ها، بازی ها، کتاب ها، فیلم ها و سایر محصولات موجود در فروشگاه آیتونز است. با یک گیفت کارت آیتونز و چند دلار، می توانید تقریباً هر آنچه را که برای آیفون یا آیپد خود نیاز دارید تهیه کنید. گیفت کارت های iTunes به چند دسته تقسیم می شوند:

    گیفت کارت آیتونز ایالات متحده


    این معروف ترین کارت هدیه در جهان است. گیفت کارت آیتونز نه تنها در ایالات متحده موجود است، بلکه کاربران سایر کشورها مانند انگلستان یا ایران می توانند گیفت کارت های ایالات متحده را خریداری و شارژ کنند. توجه داشته باشید که گیفت کارت آیتونز ایالات متحده را فقط می توان با یک شناسه اپل تایید شده توسط ایالات متحده بارگیری مجدد کرد. دارندگان کارت هدیه iTunes می توانند حداکثر دسترسی را به بهترین فروشگاه های ایالات متحده داشته باشند که بالاترین کیفیت و الکترونیکی ترین خدمات مانند بازی، فیلم، موسیقی، کتاب، برنامه و غیره را ارائه می دهند.

    گیفت کارت آیتونز کانادا


    گیفت کارت آیتونز کانادا کاربردهای زیادی دارد. با تهیه این گیفت کارت و شارژ مجدد حساب اپل کانادا، کاربران می توانند از خدمات تجاری، آموزشی و امنیتی اپل بهره مند شوند. خرید فضای ذخیره سازی ابری (iCloud) یکی دیگر از خدماتی است که می توانید با کارت هدیه iTunes Canada از آن استفاده کنید. یکی از بهترین چیزها در مورد داشتن گیفت کارت iTunes Canada این است که می توانید از حساب Apple Music Canada خود استفاده کنید.

    Canada Music Account یکی از محبوب ترین محصولات اپل است که با استفاده از آن می توانید به پایگاه داده Apple Music برای مدت نامحدود از 3 ماه تا یک سال دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اپل استور کانادا دارای بیش از 10 میلیون موسیقی، صدها هزار پادکست و ده ها هزار کتاب مجازی است که تنها در اپ استور کانادایی موجود است. نکته دیگری که در مورد گیفت کارت های iTunes Canada قابل ذکر است این است که تاریخ انقضا ندارند.

    گیفت کارت آیتونز استرالیا


    گیفت کارت آیتونز استرالیا به کاربران این امکان را می دهد تا با شارژ مجدد اپل آیدی استرالیایی، به راحتی و به سرعت به محصولات و خدمات فروشگاه iTunes مانند برنامه ها، فیلم ها، موسیقی، بازی ها و کتاب ها دسترسی داشته باشند. لطفاً توجه داشته باشید که کارت های هدیه استرالیا برای حساب های کاربری در سایر کشورها اعمال نمی شود.

    گیفت کارت ITunes UK


    کارت هدیه ITunes UK فقط برای شناسه بریتانیا قابل استفاده است. بنابراین، نمی توان از آن در حساب های Apple ID در کشورهای دیگر استفاده کرد. دارندگان کارت هدیه ITunes UK می توانند از محصولات و خدمات فروشگاه App انگلستان مانند برنامه ها، کتاب ها، موسیقی، نرم افزار و غیره استفاده کنند.

    گیفت کارت های قدیمی اپل


    گیفت کارت های قدیمی اپل مانند گیفت کارت های جدید کار نمی کنند. ظاهر گیفت کارت های قدیمی کمی با گیفت کارت های اپل و آیتونز متفاوت است.

    نکات مهم هنگام تهیه گیفت کارت اپل


    اگر قصد تهیه گیفت کارت اپل را دارید، بهتر است از قبل به این نکات توجه کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، از حساب اپل آیدی شما محافظت شود.
    Translation is too long to be saved
    گیفت کارت را از سایت های معتبر خریداری کنید با توجه به اینکه گیفت کارت به صورت اینترنتی خریداری می شود، توصیه گیفت استاپ به شما عزیزان این است که حتما از سایت های معتبر گیفت کارت خود را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت ارزان از سایت های نامعتبر، امنیت Apple ID خود را به خطر نیندازید. وب سایت گیفت استاپ با نماد اعتماد الکترونیک و تجربه بالا در فروش انواع گیفت کارت، مراجعه به فروشگاه های غیر معتبر را بی نیاز می کند.

    در هنگام خرید به کشور اپل آیدی توجه کنید هنگام خرید گیفت کارت حتما به کشوری که گیفت کارت را در آن می دهید توجه کنید. کارت هدیه شما باید دقیقاً مشابه کشوری باشد که Apple ID خود را در آن ایجاد کرده اید. در غیر این صورت کارت هدیه شما قابل استفاده نخواهد بود. به عنوان مثال، اگر Apple ID شما در استرالیا است، هنگام تنظیم گیفت کارت باید گیفت کارت استرالیا را نیز انتخاب کنید. در غیر این صورت نمی توانید از گیفت کارت استفاده کنید.

صبر کنید ..
X