اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چهار مورد از مزایای نرم افزارهای مالی برای کسب و کار شما چه می تواند باشد؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چهار مورد از مزایای نرم افزارهای مالی برای کسب و کار شما چه می تواند باشد؟

    هنگامی که کسب و کاری را شروع می*کنید، فهرست کارها ممکن است به نظر بی پایان برسد. شما نه تنها به ایجاد یک تیم کاری قوی، یافتن یک محل، تولید محصول خود و شروع بازاریابی روی مخاطبان هدف خود نیاز خواهید داشت، بلکه تصمیم گیری های نامشهودی هم دارید که برای سلامت طولانی مدت کسب و کارتان ضروری خواهد بود.
    برای مثال، بسیاری از کارآفرینان تازمانی که بعنوان یک حسابدار کسب تجربه نکرده اند کسب و کار خود را شروع نمی*کنند. باید بدانید، مدیریت پول برای بقای کسب و کارتان بسیار مهم است.
    اگر سیستم حسابداری فعلی شما صرفا شامل جعبه*ای پر از رسید و فاکتور باشد، حرکت به سمت یک ابزار حسابداری مبتنی بر نرم افزار به کسب و کارتان به اشکال ضروری بسیاری کمک خواهد کرد.

    ۱. بدانید از لحاظ مالی کجا ایستاده*اید
    مدیریت ضعیف جریان نقدینگی می*تواند یک کسب و کار را نابود کند و وقتی کسب و کارتان رشد می*کند نمی*توانید صرفابه مغزتان برای پیگیری امور مالی تان و داشتن تصویری دقیق از سلامت کسب و کارتان تکیه کنید.
    بیشتر گزینه*های نرم*افزار حسابداری به راحتی می*توانند این تصویر را بر اساس داده*هایی که وارد می*کنید به شما بدهند، تا بتوانید درک بهتری از پول ورودی در مقابل پولی که بیرون می رود داشته باشید و مهمتر از آن بدانید با چه سرعتی این پول در گردش است.
    ۲. بحران*های زمانی کمتر
    به عنوان مالک یک کسب و کار کوچک نقش*های بسیاری به خود می*گیرید و وقت تان با ارزش است.
    نرم افزار حسابداری، به ویژه هنگامی که تحت وب اجرا *شود و* بتوان بر روی هر دستگاه متصل به اینترنتی به آن دسترسی داشت، به ساده*سازی وظایف مالی و خودکار کردن فرآیندهای بسیاری کمک می*کند.
    برای مثال، هنگامی که می*توانید صورت حساب ها را بطور خودکار تولید و ارسال کنید و لازم نیست برای ایجاد هر فاکتور برای مشتری وقت هدر بدهید، می*توانید به جای آن وقت تان را به کارهای سازنده*تر و رشد*گرا مانند بازاریابی یا حفظ کارمند اختصاص بدهید.
    ۳. دیگر حدس و گمان در بین نیست
    لازم نیست یک حسابدار (یا حتی یک کارمند تمام وقت) داشته باشید تا از بسیاری از وظایف اساسی حسابداری در کسب و کارتان مراقبت کنید. با ابزارهای مناسب، مدیریت دفاتر و پر کردن فرم های مالیاتی تان می تواند بسیار ساده*تر شود.
    بسیاری از امکانات موجود در نرم افزار حسابداری در واقع صاحبان کسب و کار را قدم به قدم در این وظایف همراهی می*کند تا به ساده شدن آنها کمک کند، که می*تواند به ویژه زمانی که فصل مالیات در پیش است بسیار مفید باشد.
    ۴. حجم کار به اشتراک گذاشته شده
    هنگامی که یک سیستم حسابداری رسمی در محل کار ندارید، محول کردن وظایف مربوط به حسابداری به تیم*تان می*تواند بسیار چالش برانگیز شود.
    بسته*های نرم افزار حسابداری اغلب امکان چند کاربری دارند، بنابراین می*توانید اجازه دهید اعضای دیگر تیم* وارد سیستم شده و وظایف حسابداری روزانه را انجام دهند و در نتیجه وقت تان را به جای کار بر روی آن به توسعه کسب و کارتان اختصاص بدهید.
    برخورد کردن با کسب و کارتان مثل یک کسب و کار باشد
    در حالی که مدیریت کسب و کار روش*های حسابداری خود را دارد که ممکن است در روز*های اول کسب و کار*تان جواب بدهد، در نهایت اگر می*خواهید کسب و کارتان رشد کند، به استفاده کردن از یک سیستم حسابداری رسمی تر نیاز پیدا می*کنید.
    همین که نیازهای تان را تحلیل کردید و تصمیم گرفتید یک نرم افزار حسابداری به مدیریت کردن امور مالی کسب و کارتان کمک کند، احتمالا تعجب خواهید کرد چطور بدون آن کارها را مدیریت می*کردید!.
صبر کنید ..
X