اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ساز عربی (saz arabi)

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ساز عربی (saz arabi)

    اپلیکیشن فوق العاده محبوب و پر فروش ساز عربی که در کمتر از 5 روز بیش از 70 هزار دانلود در بازار اندروید داشته حالا ورژن ios هم داره ....!
    در حال حاظر کمتر کسی پیدا می شه که اپلیکیشنهای ما را در سیبچه و در مارکتهای اندروید ندیده باشه . اگر در بازار اندروید سری زده باشید یا دستگاه اندروید داشته باشید حتما با اپلیکیشنهای بسیار پر فروش ما چون ارگ اندروید و ساز بندری اندروید آشنا هستید یا حداقل روی گوشی یا تبلت دوستان خود دیدید که البته نسخه ios آنها نیز هم اکنون در لیست پر فروش های سیبچه قرار دارد.
    اما این برنامه یعنی ساز عربی نیز یکی از ساخته های محبوب ما برای اندروید است که هم اکنون نسخه ios آن را برای شما آماده کردیم این برنامه در مدت بسیار کوتاهی در تمام مارکت های اندروید جزو برترین برنامه ها قرار گرفت . و دانلودی استثنایی داشته لذا با توجه به استقبال گسترده و تقاضای کاربران اپل ، بر آن شدیم که نسخه آی او اس این اپلیکیشن را نیز تهیه کنیم .
    البته نا گفته نماند با توجه به کیفیت و سرعت بالای محصولات اپل ، نسخه ios این اپلیکیشن از اندروید امکانات بسیار بیشتری نیز داشته و سرعت خیلی بالاتری هم دارد . پس فقط دانلود کنید و لذت ببرید .

    اما توضیحات و امکانات این اپلیکیشن :

    - دارای کوکهای مناسب موسیقی عربی قابل انتخاب
    - قابلیت انتخاب نحوه چیدمان نتها
    - قابلیت انتخاب نوع ساز استرینگ و قانون البته با افکتهای جالب
    - دارای 24 ریتم با کیفیت و حرفه ای و شاد عربی
    - صدای زیبا و کاملا واقعی ساز قانون و ساز استرینگ با کلیه افکتها از جمله pitch یا همان کش دادن صدا با کشیدن انگشت روی سیم به بالا و پایین که در موسیقی عربی کاربرد زیادی دارد و در فیلم هم قابل مشاهده هست.
    - قابلیت پخش آکورد همزمان با ریتم و قابلیت تنظیم آکوردها از روی صفحه
    - دارای 4 آکورد مناسب کوک عربی
    - شبیه سازی بسیار واقعی ساز قانون و گروه زهی به همراه حالات نوازندگی واقعی که واقعا شرط می بندم اگر کسی صدای این اپکیکیشن را بشنوه تشخیص نمیده که این یک موبایله !!!
    - قابلیت پخش صداهایی چون کل زدن، دست زدن ، حالا ، جونوم و ...
    - قابلیت تنظیم حجم صداها و میکس کردن صدای ریتم و آکورد و ملودی به طور مجزا
    - قابلیت ترانسپوز نت ها از -20 تا +20 درصد
    - قابلیت تغییر سرعت ریتم از -20 تا +20 درصد
    - قابلیت ضبط صدای نواختن در حین نواختن ساز
    - دارای راهنما و آموزش نواختن بسیار ساده درون خود برنامه
    - قابلیت انتخاب حالت چند لمسی یا تک لمسی کسانی که اطلاعات کمی راجع به موسیقی دارند به راحتیمی توانند با این اپلیکیشن ساز بنوازند .
    اگرهم آشنايي نداريد فقط كمي تمرين مي خواد چون برنامه طوری ساخته شده که هیچ تخصصی برای نواختنش نیاز نیست و کار را برای شما راحت کرده پیشنهاد می کنیم حتما دانلود کنید . لذت خواهید برد

    شما میتوانید برای دریافت این برنامه به سیبچه مراجعه نموده و ازاینجا دریافت و نصب نمایید.




صبر کنید ..
X