اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Audiogram : پست رادیویی در اینستاگرام !

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Audiogram : پست رادیویی در اینستاگرام !



    اپلیکیشن Audiogram کاری جدید از گروه برنامه نویسی اپرشین ، این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند صدای خود را با افکت امواج رادیوی ضبط کرده و در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند . این اپلیکیشن امکاناتی نظیر شخصی سازی، تغییر رنگ بکگراند و تغییر شکل امواج ، تغییر پس زمینه در قالب پرداخت درون برنامه با نام “Unlock All Features” برای کاربران عرضه کرده که به مناسبت
    انتشار نسخه یک این اپلیکیشن این بسته به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده . مدت زمانی که برای ضبط صدا و تصویر در نظر گرفته شده است بین ۱۵ ثانیه تا ۲ دقیقه است .

    Audiogram به دلیل پردازش و ضبط هم زمان صدا و تصویر نیازمند سخت افزار نسبتا قوی است، همانند امکان Replay Kit اپل، Audiogram مناسب دستگاههایی است که از پردازش گر A7 به بالا استفاده میکنند در غیر اینصورت صدا و تصویر ممکن است صدا و تصویر هماهنگ نباشد . Audiogram در حال حاضر برای پلتفرم iOS عرضه شده و به زودی نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز در گوگل پلی عرضه خواهد شد .

    لینک دانلود :



    وب سایت :
    Audiogram

    وب سایت سازنده :
    APPERSIAN

    لطفا با معرفی در وب سایت و اشترک گذاری در شبکه های اجتماعی به این اپلیکیشن ایرانی کمک کنید تا در سطح جهانی مطرح گردد. با تشکر.


    APPERSIAN DEV GROUP
    Stay On Top Level
    http://appersian.net

  • #2
    بسیار جالب

    نظر

    صبر کنید ..
    X