اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیا استفاده رایگان از اپل موزیک امکان پذیر است؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیا استفاده رایگان از اپل موزیک امکان پذیر است؟

    دیگر زمان استفاده از MP3، CD، ضبط صوت و … گذشته و پلتفرم های مدرن دیگری جایگزین آنها شده اند. تکنولوژی پیشرفت های زیادی کرده و ابزارها و برنامه های پخش موسیقی نیز دچار تحول شگرفی شده اند. در این پلتفرم ها امکان دسترسی به آهنگ ها و موسیقی های مختلف از سراسر جهان امکان پذیر است.

    در بین نرم افزارها و برنامه های مختلفی که در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار دارد، دو پلتفرم اسپاتیفای و اپل موزیک توانسته اند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. این دو اپلیکیشن با ارائه آپشن های مختلف و متنوع به عنوان رقیبی سر سخت در برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

    با همه قابلیت هایی که این برنامه ها دارند ولی باز هم برخی افراد هستند که از آنها استفاده نمی کنند. تنها دلیل این مساله هزینه اشتراکی است که باید برای استفاده از آنها پرداخت شود. اما باید اشاره کنیم که راه هایی وجود دارد که می توانید توسط آنها از اپل موزیک رایگان استفاده کنید. به نظر شما این کار عملی هست یا نه؟ با ما در ادامه مقاله همراه باشید.
    آیا استفاده رایگان از اپل موزیک امکان پذیر است؟


    در صورتی که به اپل موزیک توسط یکی از دستگاه های اپل دسترسی داشته باشید، به محض باز کردن برنامه متوجه خواهید شد که همه آپشن ها برای شما غیرفعال هستند. برای فعال سازی برنامه باید در اپل موزیک ثبت نام کرده و یکی از اشتراک های آن را خریداری کنید.

    در برخی از برنامه های استریم شما می توانید با پخش تبلیغات به خدمات رایگان دسترسی داشته باشید. این در حالی است که در اپل موزیک چنین امکان و قابلیتی وجود ندارد؛ لکن جای نگرانی نیست چرا که روش های دیگری برای این منظور و دسترسی رایگان در مدت محدود وجود دارد.


    راه های مختلف فعالسازی رایگان اپل موزیک


    برای فعالسازی اپل موزیک به صورت رایگان روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان به مدت محدودی از آهنگ ها و قابلیت های اپل موزیک بدون پرداخت حق اشتراک استفاده کرد. در ادامه به چند مورد ساده اشاره می کنیم:
    1. استفاده از نسخه آزمایشی برنامه به مدت سه ماه


    اپل موزیک برای کاربران جدید خود فرصتی را مهیا نموده است تا آنها با آشنایی بیشتر با فضای برنامه در مورد خرید اشتراک تصمیم بگیرند. این مدت سه ماهه، برای اینکه بدانید آیا از فضای اپلیکیشن خوشتان می آید یا نه فرصت خوبی است.
    2. استفاده از برنامه آیتونز و دریافت اشتراک سه ماهه رایگان


    استفاده از آیتونز روش دیگری برای استفاده رایگان از اپل موزیک به شمار می آید. برای این منظور تنها باید با استفاده از دستگاه آیپد و یا آیفون خود برنامه آیتونز را نصب و اجرا نمایید. البته با توجه به قابلیت دسترسی آیتونز در سیستم های مک و ویندوز، از آنها نیز می توانید برای این کار استفاده کنید و اشتراک رایگان سه ماه اپل موزیک را دریافت کنید.
    3. استفاده رایگان کاربران خاص از اپل موزیک برای مدت 6 ماه


    کمپانی اپل برخی از محصولات خود را در فهرست موارد مورد علاقه خود قرار داده است، به طوری که به خریداران این محصولات پاداشی می دهد. حالا به نظر شما پاداش اپل برای کاربران محصولات خاص خود چیست؟ بله شما با خرید هر یک از محصولاتی که در این فهرست قرار دارند، می توانید به مدت 6 ماه از اپل موزیک به صورت رایگان استفاده کنید. این محصولات عبارتند از:
    • Airpods Pro
    • AirPods Max
    • Airpods نسل دوم
    • هوم پاد
    • Airpods 3
    • Beats Studio Buds
    • Beats Solo Pro
    • هوم پاد مینی
    • پاوربیت ها
    • Beats Fit Pro
    • Beats Solo Pro
    • Powerbeats Pro

    خریداران این محصولات بلافاصله پس از خرید آنها، فقط تا 3 ماه برای فعالسازی اپل موزیک فرصت دارند تا بتوانند از هدیه خود استفاده کنند.


    4. استفاده از برنامه Verizon و اشتراک رایگان 6 ماه


    کمپانی Verizon شرکتی چند ملیتی است که در حوزه مخابرات فعالیت دارد که قسمت اعظمی از تامین اینترنت جهان را بر عهده دارد. علاوه بر این ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت دیتا در گوشی های تلفن همراه و همچنین تلفن های خانگی نیز از دیگر خدمات این کمپانی معتبر جهانی است.

    با توجه به همکاری اپل و شرکت وریزون، اپل برای کاربران مشترک شان، اشتراک رایگان شش ماهه در نظر گرفته است. بنابراین کاربران اپل که از اینترنت وریزون استفاده می کنند، می توانند از خدمات اپل موزیک به مدت شش ماه به حالت رایگان استفاده کنند.
    5. استفاده از برنامه Shazam و اشتراک رایگان دو ماهه از اپل موزیک


    Shazam اپلیکیشنی است که اپل آن را در سال 2018 خریداری کرد. این برنامه آنلاین به این شیوه کار می کند که در صورت پخش قسمتی از فیلم، آهنگ و یا هر برنامه تلویزیونی، می توانید اطلاعات کاملی از آن را در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که این اشتراک به تازگی از 5 ماه به 2 ماه کاهش یافته است.
    6. Best Buy و دسترسی به اشتراک رایگان 6 ماهه


    Best Buy یک کمپانی خرده فروشی لوازم الکترونیکی است که در حوزه توزیع لوازم و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت را می توان در امریکا و کانادا بزرگ ترین شرکت در این حوزه معرفی نمود. این شرکت از برنامه های مختلف تبلیغات قبول می کند و آنها را به نمایش می گذارد. تنها با جستجوی عبارت Apple Music می توانید نسبت به فعالسازی اشتراک 6 ماهه اپل موزیک، آن هم به صورت رایگان اقدام کنید.
    7. خرید اشتراک AppleOne و دسترسی رایگان به اپل موزیک


    اپل وان را می توان از سرویس های خدماتی کمپانی اپل دانست که می توانید با استفاده از آن اشتراک های مختلف کمپانی اپل را خریداری کنید. با استفاده از اپل وان می توانید اشتراک های زیرا تهیه کنید:
    • Apple Arcade
    • Apple Fitness+
    • Apple Music
    • iCloud+
    • Apple TV+
    • Apple News+
    • و …

    بر همین اساس در صورتی که اشتراک اپل وان را در اختیار داشته باشید می توانید از اپل موزیک به صورت رایگان استفاده کنید.


    نحوه خرید اپل وان در ایران


    در ایران به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امکان استفاده از حساب های بانکی بین المللی و خرید مستقیم از اپل وان وجود ندارد. اما نگران نباشید، سایت های مختلفی وجود دارند که می توانند اشتراک این برنامه را حتی با قیمتی کمتر از ارزش واقعی آن در اختیارتان قرار دهند.
    پلتفرم اپل موزیک چه تفاوت هایی با سرویس های استریم دیگر پخش موسیقی دارند؟


    در سرویس های پخش موسیقی معمولی کیفیت موزیک های منتشر شده در حدود 128 تا 320 است. موسیقی ارائه شده توسط این سرویس ها از کیفیت بالا و حجم کمتری برخوردار هستند. در صورتی که کیفیت موسیقی هایی که از طریق اپل موزیک در اختیار کاربران قرار می گیرند، بسیار بیشتر از این مقدار است که توانسته نام اپل موزیک را جهانی کند.
    جمع بندی


    روش های مختلفی برای استفاده رایگان اما محدود از اپل موزیک وجود دارد که در این مقاله به ساده ترین آنها اشاره کردیم. موسیقی هایی که اپل موزیک در دسترس کاربران خود قرار می دهد کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ای دارند که گوش دادن به آنها می تواند رو خوبی را برای تان به ارمغان بیاورند.
صبر کنید ..
X