اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

در مورد اکانت اپل موزیک و کاربرد و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • در مورد اکانت اپل موزیک و کاربرد و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید

    Apple Music یکی از محبوب‌ترین و با رتبه‌بندی‌ترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری موسیقی است که در سراسر جهان موجود است و می‌توانید از آن در همه دستگاه‌های شرکت خود استفاده کنید. در واقع با آن می توانید به راحتی هر موسیقی را از هر یک از دسته بندی های مختلفی که در نظر گرفته شده است دانلود و استریم کنید. البته این دانلود روی حافظه و سخت افزار انجام نخواهد شد.
    به جای محافظت از حق چاپ، می توانید موسیقی را در کتابخانه خود ذخیره کنید. از طرفی حالت پریمیوم در این سرویس وجود دارد که بیش از سه ماه از آن استفاده می شود. این بدان معناست که در حالت عادی، حساب Apple Music شما به صورت فصلی و رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. اما پس از آن باید یک حساب پریمیوم ایجاد کنید.
    اپل موزیک در حال حاضر ماهانه به مدت سه، شش و دوازده ماه با قیمتی در دسترس است که ممکن است بسته به نرخ تبدیل دلار و سیاست های شرکت و همچنین حاشیه سودی که سایت های فروش دریافت می کنند، متفاوت باشد. از سوی دیگر، فروشندگان گاهی اوقات اپل موزیک را به عنوان اشتراک خانوادگی و گاهی به عنوان اشتراک انحصاری می فروشند.

    چگونه اکانت اپل موزیک بخریم؟


    اگر قصد خرید اکانت Apple Music را دارید، لطفاً توجه داشته باشید که مستقیماً در دسترس شما نیست. شما یک کاربر ایرانی هستید و البته نمی توانید از ویزا و مسترکارت و ... استفاده کنید. در عوض خرید غیرمستقیم از طریق فروشگاه های رابط امکانی است که کاربران ایرانی هم اکنون می توانند از آن استفاده کنند.

    این روش خرید البته معایب خاص خود را دارد. اما به طور کلی اگر قصد خرید اکانت اپل موزیک را دارید، اگر به سایت های معتبر، شناخته شده و قابل اعتماد مراجعه کنید، مشکلی نخواهید داشت. حتی می توانید از نسخه خانوادگی برای اشتراک گذاری حساب خود با اعضای خانواده خود استفاده کنید یا برای این منظور هزینه کمتری بپردازید.
    لطفاً توجه داشته باشید که خدمات Apple Music اکنون در همه مناطق در دسترس است. در نظر داشته باشید که اکانت اصلی و پریمیوم اپل موزیک قیمتی بالاتر از حالت خانوادگی دارد و از طرفی سیستم خرید خانواده دارای محدودیت ها و ایراداتی برای کاربران ایرانی است.

    اگر از کاربران اپل هستید، احتمالاً می دانید که Apple Music چه کار می کند و گوش دادن به موسیقی چقدر می تواند آسان تر باشد. در واقع برای استفاده از این سرویس به یک حساب کاربری Apple Music نیاز دارید. این اکانت به صورت پریمیوم و با پرداخت هزینه به شما پیشنهاد می شود و البته امکان خرید مستقیم بر اساس همین روال و وجود جریمه برای کاربران ایرانی وجود ندارد.
    در نتیجه، بسیاری از سایت ها اکانت ها را از طریق واسط ها می فروشند و شما می توانید در آنها مشترک شوید.
    https://giftstop.org/shop یکی از این مجموعه است که در قسمت فروشگاه می توانید به راحتی اکانت سه ماهه و سالانه اپل موزیک را خریداری کرده و در اسرع وقت این اکانت را بر روی اپل آیدی خود فعال کنید. البته لازم نیست کار خاصی انجام دهید و پس از فعال سازی اشتراک در دسترس شما قرار می گیرد و فقط کافی است اپل موزیک را فعال کنید. در ادامه البته نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد. در نهایت، به چند سوال کلیدی در مورد استفاده از حساب Apple Music شما پاسخ خواهیم داد.ادامه اینجا کلیک کنید.
صبر کنید ..
X