اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل اجرا نشدن کرک نرم افزار ها در OS X Yosemite 10.10

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل اجرا نشدن کرک نرم افزار ها در OS X Yosemite 10.10

    سلام
    از اساتید و دوستان محترم یک سئوال دارم خواهشا راهنمایی کنید از ورژن 10.9.5تا الان که 10.10 ورژن سیستم عامل هست دیگه موفق نشدم کرک نرم افزارTotalFinder رو اجرا کنم یک اروری میده و مظمون اش هم این هست که patch نرم افزار یا همون کرک خراب هست منبع درستی نداره ! یا در حین خارج کردن از حالت فشرده این اتفاق افتاده ! ولی کاملا معلومه که یک عامل باز دارنده مانع از اجرای کرک میشه چرا که در ورژن های قبلی مک این مشکل نبود و این رو هم بگم که مشکل از نرم افزار بنده نیست چون اخرین ورژن ها رو همیشه گیر میارم و نصب می کنم تصویر ارور مربوطه رو ضمیمه میکنم ببینید با این اوصاف خواهشم از شما این هست راه حل اجرا کرکهای این چنینی چیه ؟ سپاس
    اسکرین شات رو ضمیمه کردم اگر روش راست کلیک کنید و از منو گزینه Open Image IN New Tab رو کلیک کنید ارور مربوطه رو می بیند.

    ویرایش توسط harika85 : https://i-phone.ir/forums/member/118330-harika85 در ساعت 08-11-2014, 06:17 PM

  • #2
    دوست عزیز این مشکل بسیار آزار دهنده هست که بسیاری از کاربران ایرانی به علت عدم توانایی در خرید برنامه ها به صورت اصلی دارند باهاش دست و پنجه نرم میکنند . متاسفانه به خاطر کوچک بودن اکوسیستم مک در مقابل ویندوز معمولا سوالات و مشکلات این پلتفورم بدون پاسخ میمانند . من به شخصه زمان زیادی رو صرف یافتن علت این مشکل کردم و وبسایتهای بسیار زیادی رو زیر و رو کردم اما دریغ از یک جواب درست .

    خوشبختانه در نهایت تونستم ایراد رو پیدا و رفع کنم . همونطور که شما هم ذکر کردید کرک در واقع سالم است ولی سیستم عامل پیام میده که فایل کرک یک فایل خراب است . دلیل این مشکل مربوط به codesign سیستم عامل است . این کامپوننت امضای دیجیتالی نرمافزارهای اجرا شونده رو چک میکنه و در حالتی که صورت صحیحی نداشته باشه از اجرای اون جلوگیری میکنه و بالطبع یک نرمافزار کرک codsign درستی نخواهد داشت. برای رفع این مشکل شما باید codesign رو به طور کامل از داخل سیستم با یک codsign دستکاری شده تعویض کنید تا سیستم دچار اشتباه بشه و دیگه متوجه این ایراد نشه.

    مراحل انجام کار به شکل زیر است و لازم به ذکر است که به خاطر کار بر روی فایل های سیستمی عواقب منفی کار کاملا به عهده خودتون هست .

    ۱- فایل اجرایی دستکاری شده codesign رو از ضمیمه همین پست دریافت کنید و از حالت فشرده خارج کنید .
    ۲- از کیبوردتون دکمه های Shift+Command+G رو به صورت همزمان فشار بدید و در کادر باز شده آدرس زیر رو وارد کنید و Enter رو بزنید .
    کد:
    /usr/bin/codesign
    ۳- در صفحه باز شده فایل codesign رو پیدا کنید و اون رو به codesign1095 تغییر نام بدید. در طی انجام این کار ازتون پسوورد Administrative خواسته میشه که باید وارد کنید .
    ۴-فایل کد ساینی رو که دانلود و از حالت فشرده خارج کرده اید رو داخل این مسیر کپی کنید که مجددا ازتون پسوورد میخواد که باید وارد کنید .
    ۵- تمام شد . تمام پنجره ها رو ببندید و نرم افزار مورد نظر رو اجرا کنید .باید بدون هیچ مشکلی اجرا شود .

    در صورتی که بعدا به codesign اصلی احتیاج پیدا کردید میتونید codesign دستکاری شده رو پاک کنید و اسم اصلی فایل قبلی رو بهش برگردونید .

    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 09-11-2014, 02:01 PM

    نظر


    • #3
      دوستان عزیز... حدود ۱۵۰ نرم افزار رو یوسمیتی دارم و اکثر به همراه فایل کرک بودن و بدون هچ مشکل یا اروری نصب شدن خیلی عالی کار میکنن... من هم از آخرین ورژن برنامه ها استفاده میکنم...

      نظر


      • #4
        سلام
        خسته نباشید
        من نرم افزار maple رو نصب کردم اما در حین اجرا این error را می دهد؛ می شه لطفا کمکم کنید[IMG][/IMG]

        نظر


        • #5
          سلام
          من توی او اس ایکس سیرا به این مشکل برخوردم و متاسفانه فایل codesign رو نمیشه اسمش رو عوض کرد.راه حلی کسی داره؟

          نظر


          • #6
            سلام ممنون از راهنماییتون فقط من یه مشکل دارم اونم اینه که اسم فایل codedesign رو نمیتونم عوض کنم و هر چقدر روش کلیک میکنم اسمش باز نمیشه میشه لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم؟

            نظر


            • #7
              https://www.youtube.com/watch?v=_msCXQstB3I
              این لینکو ببین کامل توضیح میده چیکار کنی

              نظر

              صبر کنید ..
              X