اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

دو روش ساده برای پاک کردن افزونه های سافاری

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • دو روش ساده برای پاک کردن افزونه های سافاری

    در آخرین به روز رسانی سافاری ۵٫۰ شاهد دسته ای از افزونه های کاربردی که کاربران را به اضافه کردن و سفارشی کردن امکانات سافاری قادر می سازند، هستیم.اما اجازه دهید قبل از آنکه وارد بحث ۵ پلاگین مفید شویم، چند راهنمایی تکمیلی برای کار با افزونه های سافاری به طور کلی را بیان کنیم.

    تا امروز چند ده افزونه مختلف و متنوع برای بروز رسانی جدید ۵٫۰٫۱ سافاری عرضه شده. اگر شما در دانلود و نصب این افزونه های جور، واجور زیاده روی کنید آنها به راحتی می توانند نوار ابزار مرورگر شما را درهم و برهم کرده و علاوه بر شکل ظاهری زشت، عملکرد مرورگر را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار دهند. گاهی اوقات بعد از اضافه کردن یک افزونه به هر دلیلی ممکن است تصمیم به خلاص شدن از شر آن بگیرید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد :

    شما می توانید با رفتن به تنظیمات (preferences) سافاری و انتخاب افزونه به سادگی گزینه حذف و یا غیر فعال کردن آن را انتخاب کنید.


    روش سریع تری برای خلاص شدن از افزونه ها آن هم، تمام اجزای یک افزونه، به سادگی کلیک راست بر روی آیکون افزونه و انتخاب Remove Item از منو است، که سبب می شود آن را از گالری افزونه ها حذف کنید.




    منبع:گویا ای تی

    شما همچنین می توانید ترتیب قرار گیری آیکون افزونه ها در نوار ابزار را به دلخواه خود مرتب کنید؛ برای این منظور بر روی نوار ابزار راست کلیک کرده و گزینه سفارشی کردن نوار ابزار (Customize Toolbar) را انتخاب کنید. پس از آنکه این دستور را وارد کردید، می توانید آیکن ها را به سمت چپ و یا راست نوار آدرس و جستجو حرکت دهید و چینش دلخواه خود را به آیکون ها بدهید.

    پس از این مقدمه، اجازه دهید توجه خود را به تعدادی معدود از افزونه ها مفید و کاربردی جدید برای سافاری ۵٫۰ معطوف کنیم. این افزونه ها را می توان از سایت آرشیو افزونه های اپل سافاری دانلود کرد. با کلیک روی دکمه دانلود کنار یک افزونه به طور خودکار آن را در کتابخانه افزونه های سافاری که در تنظیمات سافاری قرار دارد، برای شما دانلود و نصب می کند .

    با این حال، این نکته را از تجربه من به خاطر داشته باشید: افزونه ها همیشه بلافاصله پس از نصب به درستی در همان پنجره مرورگر که قبلش باز کرده اید کار نمی کنند، بلکه ممکن است مجبور به بستن پنجره مرورگر و سپس باز نمودن دوباره سافاری برای اعمال افزونه جدید در آن باشید.
    ویرایش توسط raja12 : https://i-phone.ir/forums/member/29593-raja12 در ساعت 02-10-2010, 12:19 PM

  • #2
    ذکر مبنع الزامیست !

    نظر


    • #3
      با سلام
      من بعد از اینکه افزونه اضافه کردم سافاری خیلی هنگ میکنه و با اینکه افزونه هارو پاک کردم هنوز مشکلم حل نشده لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
      ممنون میشم

      نظر

      صبر کنید ..
      X