اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نحوه ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز کامپیوتر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نحوه ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز کامپیوتر




    برای استفاده از محصولات شرکت اپل مثل گوشی آیفون، مک بوک، آیپد و… شما نیاز دارید مراحل ساخت اپل آیدی را پشت سر بگذارید. علاوه بر نقش موثر ساخت apple id در نصب و به روز رسانی برنامه ها، برای استفاده از iCloud برای همگام سازی مخاطبین، ایمیل ها و بسیاری از موارد دیگر نیز به یک اپل آیدی نیاز است و در واقع بدون ساخت اپل آیدی و استفاده از آن شما نمی توانید از بسیاری از خدماتی که توسط این سیستم عامل به کاربران آن ارائه شده است، استفاده نمایید. متاسفانه برخلاف سرویس‌ های گوگل، مراحلی که باید برای ساخت اپل آیدی دنبال کنید، پیچیده است و لازم است با یکسری ترفدها های اصلی ساختن apple id آشنایی داشته باشید. چرا که شرکت اپل به دلیل محدودیت‌ های زیادی که برای افزایش امنیت این سرویس در نظر گرفته است، ثبت نام در آن با آدرس کشوری مثل ایران و بدون داشتن آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی را تقریباً غیرممکن کرده است و اگر با ترفندهای لازم برای ساخت اپل آی دی آشنایی نداشته باشید، نمی توانید از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. در این آموزش از میزبان فا مگ تصمیم داریم روش ساخت اپل آیدی را به صورت کامل و گام به گام به شما آموزش دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال یک آموزش کامل در خصوص طریقه ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
    آموزش ساخت اپل آیدی به صورت گام به گام
    به منظور ساخت اپل آیدی با برنامه iTunes شما باید مراحل مشخصی را دنبال نمایید که در ادامه به صورت گام به گام به آنها پرداخته خواهد شد:
    1. در گام اول از فرآیند ساخت اپل ایدی شما باید برنامه iTunes را متناسب با سیستم عامل ویندوزی یا مک خود دانلود کرده و نصب کنید.


    2. بعد از نصب برنامه ابزار تغییر IP خود را فعال کرده و سپس با استفاده از سایت iplocation.net موقعیت مکانی و آی‌ پی خود را بررسی کنید. حال برنامه آیتونز را که در مرحله قبل نصب کردید را اجرا کنید و ادامه مراحل را ساخت اپل آیدی را دنبال نمایید.


    3. حال در گام بعدی و به منظور ساخت اپل آیدی از طریق منو Account زیر منو Sign in را انتخاب نمایید.


    4. سپس در گام بعدی برای ساخت اپل آیدی باید اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای موجود وارد نمایید. آدرس شما باید متناسب با آدرس IP کامپیوترتان که در همان ابتدا کار تعیین شد است، یکسان باشد.


    5. بعد از پر کردن فیلدهای موجود با اطلاعات مناسب در نهایت پیغام Apple ID Completed را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده این موضوع است که ساخت اپل آیدی با موفقیت به اتمام رسیده است.


    ساخت اپل آیدی از اقدامات اولیه برای کاربرانی که محصولات تولید شده شرکت اپل را خریداری می کنند به شمار می رود. در واقع تا زمانی که کاربران آیفون فرآیند مربوط به ساخت اپل ای دی را دنبال نکنند، نمی توانند از خیلی از قابلیت های مختلف گوشی خود استفاده کنند. به همین دلیل نیز در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه ساخت اپل آیدی با استفاده از برنامه آیتونز را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی و به صورت رایگان ساخت apple id را دنبال نمایید. در نظر اشته باشید کلیه این مراحل برای ساخت اپل آیدی با گوشی، آیپد، اپ استور یا آیفون به همین روش هستند و تنها تفاوت محیط کاربری آنها می‌باشد.
    در صورت تمایل به مشاهده راهنمای گام به گام ساخت اپل آیدی و آشنایی با ترفندهای آن نیز می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
    اموزش ساخت اپل آیدی
    ویرایش توسط doornaz : https://i-phone.ir/forums/member/246540-doornaz در ساعت 25-10-2021, 04:04 PM
صبر کنید ..
X