اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چند سوال راجع به آیفون

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چند سوال راجع به آیفون

    با سلام خدمت دوستان و استادان گرامی. چند تا سوال داشتم که اگه محبت کنید و جواب بنده رو بدید و راهنمایی کنید ممنون میشم.
    1. هنگام دانلود فریمور برای گوشی با دو اسم GSM و CDMA مواجه شدم. اگه میشه راجع به این کمی توضیح بدید و راهنمایی کنید.
    2. من اگر بخوام برنامه رو پولی بخرم از iTunes دقیقا چه کاری باید بکنم؟ مطالب و روشهای موجود در انجمن رو خوندم. اگه میشه ساده و روان بگید ممنون میشم. منظورم اینه که منبه چه روشی پول از کارت بانکیم خرج میکنم؟
    3.ممکنه که بعد از جیلبریک گوشی بالا نیاد و نشه هیچ کاری براش کرد؟ این وضعیت شامال گارانتی میشه و اگر بله کدوم گارانتی؟
    4. میشه توی سیدیا چند سورس مختلف رو Add کرد و هر موقع به هر کدوم احتیاج بود ازش استفاده کرد؟
    5.اگر با iTunes بر روی گوشی برنامه نصب کنیم و بعد از مدتی با برنامه ی دیگری مانند iFunBox یا iTools برنامه بر روی گوشی نصب کنیم اون برنامه هایی که با iTunes نصب کردیم پاک میشن؟
    6. اینطور که من انجمن رو مرور میکردم پیداست که برای نصب بعضی برنامه ها و بعضی کارهای خاص نیاز به اینترنت در خود گوشی هست. میخواستم بدونم در نبود وای فای میشه از اینترنت سیمکارت استفاده خوب و راضی کننده داشت؟
    7. میشه در آیفون تمها و ویجتها رو مثل آندروید توی صفحات مختلف گوشی گذاشت و استفاده کرد؟ در بخش تمها دو مورد برنامه یا متد تم وجود داشت. میشه در مورد اونها کمی توضیح بدید. اینکه آیا مثل لانچر عمل میکنن؟


    دوستان ببخشید سوالات زیاد شدن. من با آندروید و سیمبین و ویندوز فون و بادا کار کردم و اگه حمل بر خودستایی نباشه با گوشیهایی با این سیستم عاملها خوب مچ و بلد شدم و مشکلی ندارم. اگه من رو در یادگیری سیستم عامل IOS یاری کنید با پاسخ دادن به سوالام ممنون میشم. اگر در پاسخ گویی از اصطلاحات دیگر سیستم عاملها استفاده کنید برای تفهیم بیشتر بنده ممنون میشم. مرسی

  • #2
    سلام

    سوالاتون خیلی کلیه و اگه قرار بر توضیحه کامله همشون باشه باید تقریبا نصفه انجمن رو توو این پست نوشت.

    خیلی مختصر اونایی که میئونم رو میگم

    1-جی اس ام رو دانلود کنید .

    2- واسه خرید برنامه ها قبل از هر چیز باید یک اپل ایدی داشته باشید تا بتئنید وارد استوره اپل شید . و بعد از اون واسه خرید برنامه های مورد نظرتون میتونید با خرید کارت های آیتونز خریدتون رو انجام بدید. ( مثلا گیفت کارت)

    3- اره . ممکنه اگه گوشی جیلبریک باشه و توو نصبه برنامه های سیدیا محتاط نباشید به این مرحله هم برسید و حتی اگه بالا هم بیاد بازدهیه سابق رو نداشته باشه . یا با ریست آل حتی دیگه کلا بالا نیاد و مجبور به ریستور شید . شامله گارانتی نمیشه و مشکل هم حاد نیست . چون فقط مشکله نرم افزاری پیش میاد و با ریستور حل میشه .

    4- بله میشه. اما نباید سیدیا رو از یه حدی سنگینتر کرد .

    5- خیر.

    6- دیگه کیفیته استفاده از اینترنته نفتیه سیم کارتایه ایرانسل و همراهه اول به آیفون بر نمیگرده . اما خوب میتونید . ( البته خوب رایل هم هست که راضی کنندست )

    7-سوالتون رو نگرفتم .

    بهر حال بازم فکر میکنم شما که اینقدر کنجکاو و مشتاق به یادگیری هستید مروره بیشتری به مطالبه انجمن داشته باشید . و سوالات رو بزارید وقتی باهاشون مواجه شدید بپرسید تا بهتر بشه کمک کرد

    نظر


    • #3
      منظورم از سوال هفتم توپیک های
      winterboard و dreamboard بود. که آیا اینها مانن لانچر میمونن؟ اگه ممکنه لینک این برنامه هه رو بذارید.
      با تشکر از پاسخگویی شما.

      نظر

      صبر کنید ..
      X