تشخیص قطعات تعویض شده تمام آیفون‌ها توسط ۳uTools

تشخیص قطعات تعویض شده تمام آیفون‌ها توسط ۳uTools

همیشه یکی از دقدقه‌های افرادی که گوشی کارکرده یا Repack میخرند این است که آیا قطعه‌ای از دستگاه تعویض شده یا خیر. قطعاتی مقل باتری، صفحه نمایش و یا دوربین و …

راه‌های بسیاری برای تشخیص وجود دارد در وحله اول ساده‌ترین روش چک کردن پیچ‌های گوشی و برسی سلامت آن‌ها از بابت پیچ‌گوشتی خوردن است اما که اصلا گوشی باز شده یا خیر اما در مراحل بعد حتما نیاز است که گوشی باز شود و خب هم برای فروشنده و هم خریدار فرایند مناسبی به نظر نمی‌رسد.

از همین رو اپلیکیشنی تحت عنوان ۳uTools وجود دارد که مدت‌هاست خود ما در مجموعه i-Phone.ir در حال استفاده از آن هستیم و امروز تصمیم گرفتم به جهت افزایش آگاهی عمومی در این زمینه آن را معرفی کنیم.

در این نرم‌افزار قابلیتی وجود دارد تحت عنوان Verification Report که سریال نامبر تمام قطعات داخلی گوشی را چک می‌کند و اگر با پاسخی که از سمت اپل دریافت می‌شود همخوانی نداشته باشد تشخیص میدهد که این قطعه تعویض شده است.

به این منظور، ابتدا این نرم‌افزار را که فقط هم برای ویندوز است دانلود کنید: لینک دانلود

دستگاه خود را به سیستم متصل کنید، دسترسی‌های لازم را بدهید و سپس با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید.

در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید روی قسمت View Verification Report بزنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود مشخصات و سریال نامبر تمام قطعات دستگاه خود را مشاهده می‌کنید و در صورتی که قطعه‌ای تعویض شده باشد هم برای شما با رنگ قرمز مشخص می‌کند.

در تصویر بالا باتری و دوربین جلو تعویض شده است و از این پس با این اپلیکیشن راحت می‌تونید نسبت به خرید دستگاه‌های کار کرده اقدام کنید.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.