کلاهبرداری جدید توسط سایت فیشینگ همتا!

همانطور که در جریان هستید، یکی از متداول‌ترین روش‌های مرسوم برای کلاه‌برداری، استفاده از سایت‌های فیشینگ است.

اگر با فیشینگ‌ آشنایی ندارید، با این روش، تیم یا فرد کلاهبردار، با ساختن سایتی مشابه به سایت اصلی و دریافت پول به واسطه انجام خدمات، یا هزینه اضافه‌ای پرداخت می‌کنید و یا اطلاعات کارت بانکی شما را ذخیره می‌کنند و اقدام به برداشت پول از حساب شما می‌کنند.

اخیرا پیامک جدیدی برای کاربران در حال ارسال شدن است مبنی بر اینکه مالک دستگاه شما، شماره دیگری است و برای انتقال مالکیت به سایتی که در آخر پیامک قرار گرفته مراجعه کنید.

خوشبختانه آدرس فعلی که توسط این تیم کلاه‌برداری استفاده می‌شود توسط پلیس فتا بلک‌لیست شده و با مراجعه به آن به سایت هشدار همتا هدایت می‌شوید که تا حدودی از این کلاه‌برداری جلو‌گیری می‌کند. اما تعویض آدرس سایت و فیشینگ به کمک یک آدرس دیگر کماکان این تهدید پابرجاست.

مراقب این پیامک‌ها باشید و با دسترسی به صفحه زیر،نمونه‌ای از این قبیل پیامک‌ها را مشاهده کنید و در صورت دریافت چنین پیامکی، حتما آن را نادیده بگیرید.

راهنمای پیامک های هشدار (sms) سامانه همتا

در هر حال، در صورتی که کد IMEI ارسالی، برای شما نیست اکیدا رو لینک کلیک نکنید و همچنین ممکن است لینک‌ها به صورت چشمی به شکل سایت اصلی باشند و باز هم اکیدا توصیه می‌شوند روی لینک اصلا کلیک نکنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights