تفاوت‌ پارت‌نامبر‌های مختلف در آیفون و مک‌ها

همانطور که اطلاع دارید، اپل در کشور‌های بسیاری دارای اپل استور است و این امر باعث می‌شود شما محصولی که خریداری می‌کنید منحصرا برای اون کشور تولید شده باشد. به عنوان مثال تمام آیفون و دستگاه‌های مک که در اپل استور هر کشوری به فروش می‌رسد، دارای پارت‌نامبر اون کشور است. در برخی از کشور‌ها به دلیل تفاوت قوانین رگولاتوری اپل مجبور است برخی از ویژگی‌ها و همچنین لوازم ارائه شده همراه دستگاه را تغییر دهد. اما فارق از این تغییرات جزئی، این نکته بسیار حائز اهمیت است که پارت‌نامبر‌های مختلف از بابت کیفیت ساخت، هیچ تفاوتی باهم ندارند.

در سال‌های گذشته و همچنین پس از عرضه آیفون‌های دو سیم‌کارت و معرفی تکنولوژی eSim، کاربران برای استفاده از دو سیم‌کارت فیزیکی، باید پارت‌نامبر‌های هنگ‌کنگ و یا چین را خریداری می‌کردند و تنها این دو مدل دارای دو سیم‌کارت فیزیکی هستند.

در ادامه تفاوت‌های اصلی پارت‌نامبر‌های مختلف را باهم میبینید.

لازم به ذکر است که پارت‌نامبر در دستگاه‌های مک هم وجود دارد اما تفاوت در این دستگاه‌ها، صرفا مربوط به کیبورد و محل قرار گیری دکمه‌ها و همچنین واژه‌های روی کیبورد می‌شود و در عمل‌کرد و امکانات تفاوتی باهم ندارند.

همچنین در کشور‌های مختلف، ظاهر و نوع آداپتورها هم ممکن است متفاوت باشد. در برخی کشور‌ها سه‌شاخه و در برخی هم دو‌شاخته هستند.

محدودیت / تفاوت‌ها

کشور

پارت‌نامبر

دارای ۱ سیم فیزیکی و eSim

آمریکا

LL/A

دارای دو سیم فیزیکی / مناسب ایران

هنگ‌کنگ

ZA/A

عدم پشتیبانی از FaceTime Audio و FaecTime Group

چین

CH/A

دارای ۱ سیم فیزیکی و eSim

امارات متحده عربی

AB/A

دارای ۱ سیم فیزیکی و eSim

ژاپن

J/A

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights