معرفی i-used.ir، خرید و فروش تخصصی دستگاه‌های نو و کارکرده

معرفی i-used.ir، خرید و فروش تخصصی دستگاه‌های نو و کارکرده


خرید و فروش تخصصی دستگاه‌های نو و کارکرده

instagram.com/i.used.ir

همواره خرید و فروش دستگاه‌های کارکرده از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران و مصرف‌کنندگان بوده و هست، مشکلاتی که ممکن است در این مسیر برای هر کسی پیش آید به مراتب باعث می‌شود بسیاری از افراد قید خرید و یا فروش دستگاه‌های کار کرده خود را بزنند.

اگر در خاطرتان باشد و از کاربران قدیمی ما باشید، از سال‌های ابتدای فعالیت در انجمن، بخش بازارچه ما به همین جهت فعالیت داشت و کارشناسان ما با نظارت بر آگهی‌ها، همواره محیط امنی را برای خرید و فروش دستگاه‌ها فراهم کرده بودند.

در همین راستا امروزه پلتفرم‌های بسیاری هم در حال فعالیت هستند همانند دیوار یا شیپور اما باز هم عامل اعتماد و تعامل بین فردی در این بین دخیل است و کار را برای کاربران سخت می‌کند.

ما در مجموعه i-Phone.ir همواره تلاش کردیم با ارائه زیر‌ساخت‌های لازم، مسیر زندگی و استفاده روزمره از دستگاه‌های تکنولوژی شما را بهبود ببخشیم. به همین جهت باعث افتخار ماست که سرویس جدید مجموعه، یعنی i-used.ir را پس از بازارچه به عنوان محیط جدیدی برای خرید و فروش، خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

در این بستر، با کمک افراد خبره و فعال در دفتر ما واقع در مجتمع کامپیوتر پایتخت، دستگاه‌های کار کرده که از هر نظر تست شده جهت فروش قرار خواهند گرفت و همچنین اگر قصد فروش دستگاه خود را دارید می‌توانید با سپردن آن به ما، پس از بررسی‌های لازم، جهت فروش آن را آگهی کنیم.

همچنین ما هر هفته پیشنهاد‌های ویژه و تخفیف‌های جذابی هم برای شما داریم و به مرور به تعداد و تنوع دستگاه‌ها هم اضافه می‌شود.

این اطمینان را به شما می‌دهیم که در این مجموعه اعتماد و بیان واقعیت وضعیت دستگاه‌ها، از اصلی‌ترین اصول اخلاقی ماست.

آگهی‌ها ابتدا در صفحه اینستاگرام به آدرس @i.used.ir پست می‌شوند و اطلاعات، مشخصات و تصاویر بیشتر هم در وب‌سایت ما به صورت یک محصول مجزا قرار داده می‌شود. جهت آگاهی از آخرین محصولات پیشنهاد ما این هست که نوتیفیکیشن پست‌های اینستاگرام رو حتما روشن کنید.

برای مشاهده وب‌سایت هم، لطفا با لینک زیر مراجعه کنید.

خرید و فروش تخصصی دستگاه‌های نو و کارکرده

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights