نگاهی به ویژگی‌های جدید HomePod Mini

نگاهی به ویژگی‌های جدید HomePod Mini

همانطور که در کنفرانس ۲۲ مهر اپل دیدید، نسل جدید اسپیکر‌های خانگی اپل بنام HomePod Mini معرفی شد. هوم‌پاد مینی به عنوان یک نسخه ارزان قیمت‌تر از هوم‌پاد معمولی، عرضه شده است تا افراد بیشتری برای خرید آن ترغیب شوند.

هوم‌پاد مینی از تمام سرویس‌های آنلاین، همانند اپل موزیک، اپل پادکست و رادیو‌های اینترنتی پشتیبانی می‌کند و با داشتن چندین هوم‌پاد در منزل، تمام آن‌ها باهم سینک می‌شوند و شاهد یکپارچگی فوق‌العاده‌ای خواهید بود. در این نسل از پردازنده S5 استفاده شده است و به کمک سیستم‌عامل جدید هوم‌پاد، به هنگام پخش موزیک، بلندی صدا به صورت خودکار با محیط هماهنگ می‌شود.

همچنین به لطف مهندسی و طراحی بی‌نظیر اپل، خروجی صدای این دستگاه به صورت ۳۶۰ درجه خواهد بود و همچنین برای ارتباط با Siri هم از هر جای منزل یا اتاق می‌توانید با هوم‌پاد ارتباط برقرار کنید.

به کمک هوش قدرتمند Siri در هوم‌پاد، صدای افراد مختلف منزل توسط این دستگاه قابل تشخیص است و هر فردی، با صدا زدن سیری و ارسال هر درخواستی، اطلاعات شخصی و اخبار مربوط به همان شخص انتقال داده می‌شود. بنابراین کاربران بدون نگرانی نسبت به دسترسی غیر مجاز به اطلاعات خود، می‌توانند از سیری درخواست کنند که آخرین پیام‌ها، آخرین اخبار و یا حتی ایمیل‌های آن‌ها را برایشان بخواند. همچنین با دستور جدید What’s my update? سیری خلاصه‌ای از روز، همانند آب و هوا، وضعیت قرار‌های شما و آخرین اخبار قابل توجه برای شما را پخش می‌کند.

همزمان با هوم‌پاد مینی، ویژگی جدید معرفی شد بنام سیستم Intercom، به کمک این سیستم، در صورت داشتن چندین هوم‌پاد در منزل، می‌توانید از طریق آیفون، اپل‌واچ، CarPlay یا از طریق هر یک از هوم‌پاد‌ها، با دیگر دستگاه‌ها و افراد منزل ارتباط برقرار کنید و برای آن‌های پیغام بزارید. حتی اگر بیرون از منزل باشید.

هوم‌پاد مینی در اندازه ۳.۳ اینچ، دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights