اپل واچ سری ۶ معرفی شد

در کنفرانس شب گذشته اپل، بالاخره پس از شایعات بسیار، اپل واچ سری ۶ معرفی شد. نسل ششم اپل واچ، از زبان طراحی نسل ۴ و ۵ پیروی می‌کند و رنگ‌های جدیدی هم به مدل‌های مختلف این نسل اضافه شده است که در ادامه راجع به آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

اپل واچ سری ۶، کماکان در دو اندازه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متر تولید می‌شود و صفحه‌نمایش آن نیز از تکنولوژی Always-on بهره می‌برد. این نسل، در رنگ‌های جدید Blue, Graphite, Gold, Red هم از این پس قابل سفارش است.

و اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی این نسل، سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون است که پیش‌تر شایعات بسیاری در این خصوص منتشر شده بود و هم اکنون شاهد این قابلیت در این نسل هستیم.

به هنگام استفاده از این ویژگی، نتیجه ۹۵ الی ۱۰۰٪ سالم در نظر گرفته می‌شود و نتیجه زیر ۸۰٪ ممکن است منجر به مشکلات قلبی و مغزی شود. به گفته اپل، به کمک سنسور‌های جدیدی که در زیر اپل واچ قرار گرفته است، تا حد قابل قبولی می‌تواند سطح اکسیژن خون فرد را اندازه‌گیری و در صورت افت آن، اطلاع‌رسانی کند.

اپل واچ سری ۶ از پردازنده S6 (مبتنی بر پردازنده A13) استفاده می‌کند. قطعا عملکرد دستگاه به لطف این پردازنده بهبود چشم‌گیری داشته است. واچ‌فیس‌ و بند‌های جدیدی هم در کنار این نسل عرضه شده‌اند که در ادامه تصاویر برخی از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

پیش فروش این دستگاه با قیمت پایه ۳۹۹ دلار از امروز شروع می‌شود و طبق گفته اپل، اولین خریداران دستگاه خود را روز جمعه دریافت خواهند کرد.

در نهایت اگر بخواهیم خلاصه‌ای از ویژگی‌های اپل واچ سری ۶ داشته باشیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات و ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۶

– رنگ‌های جدید (Blue, Graphite, Gold, Red)
– پردازنده S6 (مبتنی بر پردازنده A13)
– سایز‌های ۴۴mm و ۴۲mm
– سنسور جدید سنجش میزان اکسیژن خون
– سنسور ارتفاع سنج (Always-on)
– بهبود ویژگی Always On Display و صفحه‌نمایش روشن‌تر
– واچ‌فیس‌های جدید
– سری جدیدی از بند‌ها بنام Solo Loop
– شروع قیمت از ۳۹۹ دلار

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.